[quote="RuBep"]
[quote="JaDi74"]
[quote="RuBep"]
Hallo allemaal,
Het gaat goed met Jairo/kvv, eind van de week gaan we naar Bibi. Nu halen wij daar kvv nl de bibimix en de natuurmix.
Ik zal daar wel vragen wat het verschil tussen beiden is, maar aan jullie vraag ik: kan je deze twee soorten door elkaar geven? Ik bedoel, bv 's ochtends de een en 's avonds de ander?
Of kan ik beter een paar dagen de een en dan een paar dagen de andere soort geven?
Ben erg benieuwd hoe Jairo het hier op gaat doen
Groetjes,
Bep
[/quote]
Waarom haal je alleen deze twee smaken?
[/quote]
Ik haal twee soorten omdat ik deze tip heb gekregen van Lupa. Ik had nl gevraagd welke smaken compleet voer ik het beste mee kan nemen bij Bibi vandaan?? Zie topic"vers vlees hoeveel" Zij/hij adviseerde de bibi en natuurmix

Omdat ik weet van de brokken dat de ene soort voor pups/jonge/oude honden is en een ander soort weer voor erg active honden of met huidklachten enz enz.
Jij gaat me nu toch niet iets anders vertellen hè...anders raak ik de kluts kwijt
Groetjes,
Bep
[/quote]
Ons werd toen we bezig waren met omschakelen aangeraden om alle smaken af te wisselen, tevens af en toe een schaaltje yoghurt, kwark, fruit, zelf wat samenstellen. Zodat je nooit een zeur van een hond kan krijgen.
Wij hebben vorige bestellen de natuurmix, lam/rijst, kip/rijst en bibimix besteld. Helaas vond hij de bibimix niet zo lekker dus met de nieuwe bestelling hebben we deze laten vervalen.
Dus tja ik zou je aanraden om alle smaken te proberen en kijken wat je hond het lekkerste vind.
Jacqueline