Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
Nynke F schreef: Fantastisch !!!  Die is gewoon helemaal zichzelf  :) :)  behalve dan dat ie af en toe vergeet dat hij zijn speelpakje aan heeft en tegen een struik in de tuin staat te piesen, waardoor ik zijn pakje weer kan uitspoelen en te drogen hangen  >:( >:(
Fijn dat het zo goed gaat!!
Door Nynke
Jeppe's hechtingen zien er geweldig uit, hij voelt zich ook kiplekker, de AB-kuur is Godzijdank afgelopen, wat vond hij dat vies !!!!! :puke: :puke: :puke: Nu gaan we langzaam weer over op rauw, en vanaf morgen krijgt hij probioticapoeder over zijn voer.
Vrijdag mogen de hechtingen eruit  :) :)
Door Riek
Fijn dat hij weer terug kan naar rauw. En dat de antibiotica op is.
Als de touwtjes eruit zijn, dan hoeft hij misschien ook zijn spartelpakje niet meer aan, toch?
Je zal het nog missen, dat wassen.
Door Nynke
Riek schreef: Fijn dat hij weer terug kan naar rauw. En dat de antibiotica op is.
Als de touwtjes eruit zijn, dan hoeft hij misschien ook zijn spartelpakje niet meer aan, toch?
Je zal het nog missen, dat wassen.
;D ;D ;D ;D  grapjas !!!!!!!!  als de hechtingen eruit zijn en de wondjes helemaal dicht, hoeft ie em niet meer aan, maar vanmorgen was 1 hechting uit de knoop, daar zag ik wel een klein beetje een wondje en heb ik dus maar honingzalf opgesmeerd  :-\ :-\

Vandaag heeft hij alles rauw op: een beetje gemalen pens, groentemix, stukjes konijnevlees en een beetje eierschaalpoeder met wat probiotica  :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door