Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
Nynke F schreef: De nacht is nog niet afgelopen, maar we hebben goed geslapen !!
Die nachten duren wel erg lang bij jou, denk dat ik maar bij jou moet komen wonen :biggrin2:

Fijn dat jullie beiden goed geslapen hebben, dikke knuf voor jullie! :bigarmhug:
Door Nynke
vanaalst schreef: de nacht is nog niet afgelopen ;D ;D
Anthraciet schreef: Die nachten duren wel erg lang bij jou, denk dat ik maar bij jou moet komen wonen :biggrin2:
Ik was nog maar net bereid om langzaam onder ogen te zien dat er een nieuwe dag aankwam  :-X :-X

Maar nu heb ik gedoucht, heeft Rik de wolfjes even laten plassen, bij Jeppe kwam er alleen maar parafine uit van achteren, maar hij heeft gisteren ook maar 3 hapjes blik gegeten  :-\ :-\  Hopen maar dat ie vandaag wat beter eet !!!!
Door Nynke
bloemetje schreef: Fijn dat hij weer ok is Nynnepyntje.  :)
Arme Jeppe. Maar toch raar die ophoping.. Hoe zou zoiets nou gekomen zijn??  :(
Ik denk, achteraf, dat hij te weinig gedronken heeft, waardoor de ontlasting vaster is geworden en daardoor niet meer voortgestuwt kan worden. Maar dat is achteraf en mijn eigen idee. In de klont ontlasting zitten allemaal botsplintertjes, waarom die niet verteerd zijn weet ik ook niet  :-\ :-\
Door claudiaB
Fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen!
Doe lekker rustig aan met het mannetje......

Als honden bot gegeten hebben mogen ze toch ook even niet drinken ivm het maagzuur?
Door Nynke
claudiaB schreef: Fijn dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen!
Doe lekker rustig aan met het mannetje......

Als honden bot gegeten hebben mogen ze toch ook even niet drinken ivm het maagzuur?
Dat is waar :)

Jeppe heeft net al zijn medicijnen op met wat blikvoer en een schaaltje homemade kippen/konijnbouillon ging er ook met liefde in  :) :)
We, Connie en ik, hebben hem in het Thundershirrt verpakt, Connie denkt zelfs dat er al 2 hechtingen uit zijn  >:( >:( :( :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door