Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *Lia*
Als mijn hondjes om 18.00 uur hun eten op hebben,haal ik gelijk het eten voor de volgende dag uit de vriezer.Het gaat in een afgesloten plastic bak op het aanrecht en is dan geheel ontdooit voor de volgende maaltijd.Dus prima op kamertemperatuur. ;D :D
Door Lupa
voordat ik naar bed ga haal ik het voer uit de vriezer en de volgende dag is die ontdooit
Door avalon
Ik haal het meestal s'avonds uit de vriezer, laat het in een afgesloten doos ontdooien en de volgende ochtend is het ontdooid. Vaak laat ik het zelfs boven op zolder op de vriezer staan, want als ze het gezien hebben worden ze blij. Vaak hoeven ze dus alleen maar te zien dat ik de doos pak om het in te doen.
Door Truus
Ik doe er de laatste dagen wat warm groentewater overheen en nu zijn de rommelende darmen over.
Het was misschien toch te koud.
Ik ga het weer langzaam afbouwen.
Door Elfy
[quote="Helen"]
Ieks...Nooit en te nimmer doen dus!! Het gaat erom dat alles rauw gegeven wordt en dus niet verhit.
[/quote]

Op de site van carnibest staat dat je het vlees even lauw kan maken in de magnetron als je het gaat introduceren bij katten. Dat lijkt me toch niet zoveel kwaad te kunnen?
Door sylvia
[quote="Elfy"]
[quote="Helen"]
Ieks...Nooit en te nimmer doen dus!! Het gaat erom dat alles rauw gegeven wordt en dus niet verhit.
[/quote]

Op de site van carnibest staat dat je het vlees even lauw kan maken in de magnetron als je het gaat introduceren bij katten. Dat lijkt me toch niet zoveel kwaad te kunnen?
[/quote]
alleen de meeste mensen die een kvv in de magnetron doen die doen het er te lang in en dan is het gaar
Door Lizzy
[quote="Elfy"]
[quote="Helen"]
[/quote]

[/quote]

Dat is dus alleen voor de introductie, maar dat moet je dus niet blijven doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door