Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gelukkig is het achter de rug nu en een flinke opluchting ook voor Jeppe, maar wat raar zeg die prop.
Fijn dat hij nu ook zelf gepoept heeft.
Verwen hem maar flink,maar dat kunnen we wel aan jou overlaten. :-* :-*
Een dikke knuffel voor jullie beiden. :-*
Door Nynke
Zo, we zijn net even naar het park geweest, alwaar ik niet kon zien wat Jeppe poepte, maar hij ging wel zitten en ik hoorde geborrel  :) :) hij is alweer heel tierig buiten, binnen slaapt ie nog steeds  :P :P

Hij heeft Hill's AD meegekregen, een soort leverpastei voor wolfjes en leeuwtjes, maar daar moet ie nog niet zoveel van hebben  :-\ :-\ da's lastig, omdat ik er al wel medicijnen doorgeprakt had  :-X :-X
Door *Natasja*
Moest hij vanavond al eten Nynke?

Hij heeft waarschijnlijk ook medicijnen tegen de misselijkheid gekregen, of niet? Beau wilde na de operatie ook niet eten, volgens mij zijn ze dan misselijk van de narcose en de operatie. Ik heb toen, op aanraden van de assistente, een heel klein beetje Hill's AD met dat pilletje erdoorheen geprakt achter in zijn keel gestopt, zodat hij wel moest eten. Een half uurtje daarna nog een klein beetje Hill's met de rest van de medicijnen, dat ging er al beter in.
Door Nynke
*Natasja* schreef: Moest hij vanavond al eten Nynke?

Hij heeft waarschijnlijk ook medicijnen tegen de misselijkheid gekregen, of niet? Beau wilde na de operatie ook niet eten, volgens mij zijn ze dan misselijk van de narcose en de operatie. Ik heb toen, op aanraden van de assistente, een heel klein beetje Hill's AD met dat pilletje erdoorheen geprakt achter in zijn keel gestopt, zodat hij wel moest eten. Een half uurtje daarna nog een klein beetje Hill's met de rest van de medicijnen, dat ging er al beter in.
Als hij niet misselijk was, zou het fijn zijn als hij wat zou eten, want hij moet vanavond al beginnen met de Metrazol en Tramadol. Morgen moet hij beginnen met Cerenia, dat is tegen de misselijkheid, en Baytrill.
Door Anthraciet
Fijn dat hij nu al weer zelf gepoept heeft, wat kan je daar toch blij mee zijn op zo'n moment! :bigarmhug:

Je kan proberen of een (klein) t-shirt goed blijft zitten. Bij Gayud heb ik het toen een tijdje wel gedaan zodat hij niet bij zijn hechtingen kon komen en dat werkte wel goed. (behalve een paar keer dat hij heel behendig het t-shirt aan een struik wist op te hangen :-X)
En anders is zo'n rompertje misschien wel goed, maar het moet ook niet teveel afdekken, want dat irriteert en jeukt natuurlijk ook....

Dikke knuffel voor Jepje en jou! :-*
Door Nynke
ik heb gelukkig de hele week weinig plannen, dus ik kan lekker thuis bij ze blijven, dus als het een rompertje wordt (wat een vreemd woord is dat toch  :-\ :-\), hoeft die alleen maar 's nachts om, dat scheelt  :) :)
Nynke F schreef:
Vervolgvraag :  De littekens??  Die gaan natuurlijk jeuken over een dag of 3, 4, 5 ?? ze zitten aan de zijkant van zijn piemel. Wat moet ik en kan ik dan daaraan doen?? Honingzalf? Tshirt ??

Fijn dat het goed gaat Nyn :) :) :)

Voor Didot heb ik zo'n medical petshirt gebruikt. Dat dekt de buik wel af maar dan zit er nog een ruimte met lucht tussen het shirt en zijn buikje.

Je kan ook proberen met een katoenen tshirt, das wel goedkoper.

Veel lucht erbij helpt met genezen.

:-*
Isje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door