Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nynke F schreef: Zo, we zijn thuis. Meneer is nog niet wakker, maar als ik erbij blijf en hem lekker warm houd mocht hij mee. 5 medicijnen...
Lieve schat, ik weet dat jij uitstekend voor Jeppe gaat zorgen. Maar om hem met je mee naar huis te geven terwijl hij nog niet fatsoenlijk bij is uit de narcose dat voelt voor mij niet goed. Misschien ben ik wat overdreven voorzichtig, dat kan.

Hoe dan ook, fijn dat de operatie goed verlopen is. Nu weer lekker wakker worden en rustig aan opknappen.
nynke, neem aan dat jeppe toch wel gelopen heeft voor ie mee ging naar huis en op zijn minst een keer wakker is geweest en goed heeft gereageerd?
anders is het id onverantwoordelijk dat ze hem hebben meegegeven, niet zozeer voor jouw, maar een dier hoort wakker te zijn voor ie naar huis mag...
vanaalst schreef: nynke, neem aan dat jeppe toch wel gelopen heeft voor ie mee ging naar huis en op zijn minst een keer wakker is geweest en goed heeft gereageerd?
anders is het id onverantwoordelijk dat ze hem hebben meegegeven, niet zozeer voor jouw, maar een dier hoort wakker te zijn voor ie naar huis mag...
Ik schrok ook wel een beetje eigenlijk  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door