Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

We zitten nog bij DA. Intraveneus ongeveer 120 ml. Vocht gehad en parafine uit tube in anus. Straks nog een pijnstiller. Hele lieve zorgzame DA ! Een Vlaamse, Nele Walschot heet ze.

Jeppe ligt op tafel te slapen.....
Zo, ben weer terug van de DA. Jeppe heeft nog een licht narcosespuitje gehad en ze heeft een hele tijd geprobeerd om de poep naar beneden te krijgen en los te krijgen met haar vinger. Helaas is dat niet gelukt, daarom moet het morgen endoscopisch gedaan worden  :( :(
Toch heeft ze me wel gerustgesteld, door haar manier van doen, heel liefdevol en begripvol, en door heel eerlijk te zijn op mijn vraag of ze dacht dat hij vannacht nog ging poepen. Nee  dus.

Jeppe ligt nu te snurken op een dik warm kussen onder een dekentje en ik slaap op de bank. Voor de zekerheid.
Riek schreef: Hoi Nynke, wat een toestand zeg. Uitgdroogd nog wel. Dat had je vast nooit gedacht. Hoe kan dat nou?
Veel sterkte voor vannacht.
hij heeft vandaag weinig tot niks gedronken, omdat hij zo groggy was van de narcose van vanochtend, tenminste, ik denk dat dat de oorzaak is  :-\ :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door