Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nynke F schreef: Ja, daar waren we zaterdagavond, daar heeft hij de klysma gehad. Vanmorgen had de Dordtsestraatweg dienst en zijn we daar geweest. Nu moet ik morgen terugbellen naar de arts van vandaag en ook naar het dierenziekenhuis, dat is ook mijn eigen DA.

Hij heeft nog steeds niet gepoept  :-\ :-\
als hij het kan een flinke wandeling maken, lekker bewegen wil ook wel helpen, sterkte ermee :-*
conleeuw schreef: als hij het kan een flinke wandeling maken, lekker bewegen wil ook wel helpen, sterkte ermee :-*
ga ik zo ook nog doen. De DA zei vandaag dat het niet goed was om lang te wandelen  :-\ :-\
Wat een toestanden toch...arme Jeppe en arme Nyn. :(

Rabarber zou ik nu nog even niet gaan doen. Als er een blokkade is lijkt me dan niet zo verstandig. Je bouwt dan de druk alleen maar op.
Hopelijk brengt de d.a. nog soelaas zometeen.

:-*
Nynke F schreef: ik ga nu weer naar de DA, heb haar net gesproken en ze wil wat intraveneus vocht toedienen en kijken of er toch nog wat parafine in kan om te helpen en ook een pijnstiller.
Ik ga voor jou en Jeppe duimen dat ie nu snel verlost wordt van die rotverstopping!
vanaalst schreef: nieuws van nynke..
jeppe is uitgedroogd en ligt aan het infuus..
de da vondt de ontlasting minder hard als de andere da, hij krijgt zo nog een klysma en een pijnstiller...

Ach ach ook dat nog erbij. Pffffffff wat een ellende toch weer. Arme Jeppe
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door