Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door orinake
Enn is de verlossing een feit?

eigenlijk grappig, alle mensen vinden drollen vies en wij zitten hier te wachten tot het nieuws komt dat Jeppe een flinke drol gelegd heeft ...
Door cj
Nyn, ben ook benieuwd. Volgens mij zijn wij altijd bezig met de poep van onze honden. Als pup vroeg ik altijd aan meneer S, heeft die gepoept? Overgegaan op barf en kvv, is mijn commentaar altijd, wat een mooie compacte drollen. Hebben ze diarree, schieten we gelijk in de stress.... Maar verstopping, is echt naar! Dus kom op Jeppe, poepen!
Saskia
Door pallas
de Meiden schreef: Duurt wel lang nu.....of zou Nynke aan het uitslapen zijn??
Ik hoop dat Jeppe halverwege de nacht een mooie drol heeft gedraaid en dat ze nu inderdaar lekker aan het uitslapen is.
Door de Meiden
pallas schreef: Ik hoop dat Jeppe halverwege de nacht een mooie drol heeft gedraaid en dat ze nu inderdaar lekker aan het uitslapen is.
Hij/het hoeft nog niet eens mooi te zijn, als `tie maar "gelegd" is..  ::) :D
Door Nynke
Om 2 uur vannacht is Rik met hem uitgeweest, niks. Daarna hebben we allevier geslapen als eeen baksteen... loop nu in het park en nog niks, dus ga zo DA weer bellen. Hij is verder redelijk tierig. :)
Door Nynke
vanaalst schreef: he verdorie, had hij dat nou een poosje geleden ook?
ligt me bij dat er toen ook eentje moeilijk kon poepen..
Nee, dat is Pezzo, die poept wel vaker moeilijk, maar uiteindelijk komt het er toch wel uit tijdens de wandeling.

Jeppe heeft dit nog nooit gehad. Ben nu bij de DA geweest, daar moeten we over een half uurtje terugkomen, dan gaat ze, met een roesje, werken met fysiologisch zout en het zo proberen los te masseren. Arm wolfje...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door