Moderator: Lizzy
Nadia schreef: Hier is hij voor 198 euro: http://www.guusverschuren.nl/huishoudel ... ood-mg-700geen thuiswinkel niets... zou dat goed gaan?
Anthraciet schreef: Let jij daarop?ja ben zo'n muts die daarop let... niet voor dingen onder zo'n 150 euro ofzo, maar daarboven..ben ik ineens zo'n miep...
Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker![]()
Nadia schreef: Dat klopt, maar mijn moeder zweet al peentjes als ze een lamsstrotje krijgen.ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervlees
Ze wilt het gewoon gemalen gevenVandaar
![]()
Cindy de Wolf schreef: ah vandaar. Mijn mams gruwelt er ook nog steeds van dus als zij ze eten moet geven als ze daar logeren krijgen ze of kvv of eigen gemalen VB of spiervleesjuist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...![]()
Anthraciet schreef: Let jij daarop?Juistem, en vooral afgaan op je gevoel
Ik heb jaren een webwinkel gehad en nooit iets van Thuiswinkel of andere soorten gehad. Het zegt op zich heel weinig hoor, dat thuiswinkel-gebeuren.... kost voor de winkelier alleen maar geld en er wordt verrekte weinig gecontroleerd
Als iets veel geld scheelt, zou ik op zo'n logotje dus niet letten, wel even googlen of je slechte recensies over de winkel tegenkomt, dat vind ik veel belangrijker![]()
Cindy de Wolf schreef: Juistem, en vooral afgaan op je gevoelkijk daarom een rechtsbijstand!!! al jaren!!hier is het pas 1 keer fout gegaan met site met q-shops merk, alleen moi had dat niet gecontroleerd en het bleken dus enorme oplichters te zijn en ook niet aangesloten te zijn bij q-shops toen ik er eenmaal werk van ging maken. Gelukkig een rechtsbijstandverzekering en uiteindelijk via hen alles terug gekregen.
Bien schreef: juist daarom ben ik ook op zoek naar een goede maler...Dan kan de kenwood je prima van dienst zijn
ze zijn nog wel eens bij mijn ouders of schoonouders....
en ze gaan mee in de camper.. dan heb ik geen zin in barf hoor![]()
Bien schreef: kijk daarom een rechtsbijstand!!! al jaren!!Hier ook al jaren en al 3 keer "plezier"van mogen hebben
Cindy de Wolf schreef: Dan kan de kenwood je prima van dienst zijnik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om niet alleen VB te malen maar direct je houden aan de % en dus sv en orgaan mee malen en mengen
![]()
Bien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?'chinese' bakkies?? kosten geen drol, en zijn afwasbaar
Bien schreef: ik wil ook kant en klare bakkies prut maken incl. alles.... ben nog op zoek naar bakjes waar max 300 gram in kan.... nog tips?Bij de makro allerlei soorten en maten. Ik heb ze ook waar 300-330g in past. Zijn beetje rechthoekig met plastic dekseltje, ideaal.