Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wenche
Inmiddels met dickje weer terug naar de dierenarts geweest... 1 van zijn pootjes had een wondje dat niet wilde genezen... De dexamethason had niet voldoende gedaan, dus heeft hij nu een moderin-injectie gehad... Kijken of dat aanslaat... Als dat zo is, moet ie, afhankelijk van hoe het werkt, herhalings-injecties hebben...
Heb ik gevraagd of ik zelf mocht spuiten, heb immers mijn papiertje voor da-assistente, en de assistentes daar doen de herhalings-injecties... Mag dat niet eens... Pfff.. moet ik steeds die kat steeds  blootstellen aan de stress van het naar de da gaan, terwijl dat ik het idee heb dat stress niet echt bijdraagt aan de gezondheid van zijn pootjes...
Ga, als de moderin aanslaat, maar even langs mijn oude stage-adres, vragen of ik via haar wel zelf mag spuiten... (als onder "de lange arm constructie van de praktijk")
Door Too
Jammer dat t weer opspeelt
Overweeg je ook om een andere route te onderzoeken?
Regelmatig dit soort middelen lijkt me ook niet helemaal fijn.
Door wenche
Ik ga hem hiermee opstarten, kijken hoe dat gaat.. en dan zien we verder... er zijn katten bekend die na een 4-tal van deze prikken geen last meer hebben...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door