Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
K ben zo blij met de geknipte nagels  :D

Vanochtend nog een spuitje met een beetje AD , vanavond heeft ze zelf een paar balletjes tartaar gegeten hapje Ad erachteraan gespoten -beide keren met een toetje Kat-a-lax èn vanavond een vrij normale poep...

Nu even bedenken wat morgen op t menu komt te staan : hapje haaks en een balletje tartaar denk ik

D'r dikke zus was zo van de leg, door t veranderde gedrag van Too, dat ze ook stopte met eten [en poepen] .. die is inmiddels weer
'aan de gang' en d'r eigen nurkse zelf  ;D Ze heeft eieren voor haar geld gekozen: rauw happie is toch lekkerder en makkelijker dan een spuit met prut in je bek -daarna ben je veels te lang bezig om pap van je smoel te poetsen-

Al met al goede hoop dat we er doorheen gaan komen
Door Too
Haarbal daarop heeft ze ingezet,
al klopte de 'vorm' daar minder bij : t voelt als een vrij harde schijf.

Virus, nies en keelpijn zijn minder waarschijnlijk.

ze heeft nu 30gr Haaks gegeten en een  paar friemels hert, hert ruikt lekker sterk dat leek me een mooie start.
Door Too
Too vreet als een dijker  ;D, die heeft wat in te halen
Bij Cera zit er nog een klont haar in de weg, die hoeft niet zoveel, alles wat overblijft [=halve hap] schuift Catoo zo naar binnen [beetje hert en hapje haaks]

De komende dagen krijgen ze nog kvv en kat-a-lax,  als t zo doorgaat gaan we in t weekend weer aan de barf
Door Too
Ondanks drolpeuteren heb ik niks gevonden dat serieus in aanmerking komt, om mezelf een beetje te sparen richt ik me voorlopig op al wat goed gaat [hoewel ze nu dus nffff, nfffff doet als ze rondloopt, een beetje niezerig, maar s stevig met de stofzuiger zwaaien zou ook geen kwaad kunnen   ::) wellicht helpt dat ook]

Cera heeft wel een paar haarkotsen gelegd, geen dikke worst maar wel flinke plukken haar
Ze krijgt nog steeds een flinke dot kat-a-lax [daar is ze niet heel blij mee] en krijgen ze beide een echinacea-tje om de tsjoetsjoetsjoe t hoofd te bieden.. hatsjoe kan t gevolg zijn van ziek/koorts=weinig weerstand/naar de dokter=stress=weerstand lager
Inmiddels hebben ze naast kvv een kuiken gegeten, morgen gaat t gewone barfregime weer van start, ik overweeg wel om bot en spier/orgaan te gaan mengen
Dus niet alleen bot of spier/orgaan als maaltijd maar en/en.. en verder moet t borstelen weer wat serieuzer genomen worden
Laatst gewijzigd door Too op za 19 mar 2011, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
Vanavond is er niet meer gesnotterd, vanochtend dacht ik nog dat ze er in bleef  :-\..
t systeem werkt dus naar behoren:bijna 3 dagen niezen en [water] snot, wel blijven eten en nu ... niks meer aan de hand, stuiterend de kamer door  ;D
Afspraak is dat ze de komende 3 jaar niet meer aan de beurt is... eerst 'mag' haar dikke zus weer  :P
Door Too
Lief dat je t vraagt!
Ja hoor er wordt weer gewoon gegeten alle barfhappen gaan met smaak naar binnen , keutels zien er normaal uit en ook t niezen is weg [t laatste restje was de ochtend-nies : wakker worden,  potje niezen en dat was t voor die dag]
Er wordt weer feestelijk gestuiterd, in hinderlagen gelegen en om aandacht gemekkerd  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door