Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antheman
lauraV schreef: de lippen tussen de 8 a 10 uur , ff in de gaten houden hoe het drogen met de oven gaat
Ik heb ze nu al 14 uur aanstaan......
Heb jij ze flinterdun gesneden dan?

Ik heb ze half ontdooid gesneden, zo kwam ik er goed doorheen.

Er zit ook schapenlong in, en dat was na 12 uur heel mooi knapperig.
Door nova
Antheman schreef: SW heeft geleverd, dus ook hier voor t eerst draaien. Gezellig naast de tv, want ik wil horen en ruiken wat ie doet.
Er zit long van geit en schaap in, en runderlip.
:-[ :-[ de laatste plaats waar ik de droger zal zetten dat is toch wel naast de TV ::)
Ik vind de lucht die er vanaf komt nu niet meteen naar viooltjes ruiken. ::)
en pens drogen naast de TV is net zoiets als iemand uitroken met traangas :yes: :yucky:
Door orinake
Paard = Check
Vis = Check hij is al op dus was zeker lekker genoeg voor de honden :)
Long = check
Niertjes = check (maar is me dat een prutswerk om al die vliesjes der af te prutsen)
Drogertje heeft zijn eerste test goed doorstaan.
Door orinake
momenteel in de droger:
Geitenvlees (zo goed als volledig ontvliest)
runderhart
konijnenlever
eendenvoetjes :)

De droger staat aan van een uur of 20 denk ik.
Dus ja laat hem gewoon opstaan tot ik de kindjes naar school gebracht heb en kijk dan wel hoe het gaat.
De voetjes zullen dan vermoedelijk nog wat langer, maar dat moet dan wachten tot savonds.
Heb me voorgenomen enkel snachts te drogen aangezien ik maar 2 stopcontacten heb die ik vlot kan gebruiken in de keuken. en de droger overdag anders om de zoveel tijd uit moet omdat ik water moet koken, iets mixen enz...
Door orinake
Daphne&Jayden schreef: Ik denk lam... ;)
Maakt al niet uit tis lekker :p
LOL
Mijn honden zitten al gelijk uitgehongerde zotten aan de kast als ze de zakjes horen...
Momenteel runderlip en voetjes der op liggen. Tegen dat ik vanavond thuis kom van het ziekenhuis kunnen de lippen er vast wel uit. De pootjes moeten nog even verder dan.
Door orinake
lauraV schreef: vandaag liggen er kalkoenlever , kangaroe en kalkoennekken....morgen kippenvlees :)
Hier nog een reeks eendenvoetjes en kippenmaagjes vandaag. en dan stoppen we ff ;) ze kunnen een tijdje voort ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door