Ok, ik heb iig besloten het bij in Nederland voorkomende beeste te houden, exoten zie ik niet zitten.
Ik denk dat ik ook maar een vleesmolen aan ga schaffen en de wat zachtere botten ga malen (kan dat eigenlijk? Ff zoeken straks.)
Tom wil wel kauwen maar niet echt al te veel moeite doen.
Kippenek dat doet hij wel, vleugel lukt ook nog wel maar zodra het groter word geeft hij het al vrij snel op.
Kwartel at hij ook niet tot ik die te lijf ging en hapklaar afleverde, toen was het ineens zalig

Denk dat ik daar maar mee ga beginnen en steeds grovere stukken geef tot hij zover is dat hij zelf een kwartel (of iets van die grote) te lijf gaat.
Ik vind het trouwens wel grappig, zelf doe ik alles om zuinig te leven en mijn hond gaat straks paard wegknagen

Net even een globale bestelling gedaan, kwam op iets van 15 dieren ofzo, meer dan voldoende, er waren 5 botten die ik vertrouwde van 3 dieren dus ook dat viel wel mee.
En dan de prijs, 60 euro voor in totaal 25 kilo

Daar eet hij 15 weken van! Dat is gewoon 4 euro per week.
En mensen maar zeggen dat hij zo luxe eet, de gemiddelde beetje fatsoenlijke brok is duurder!
het is ook verslavend hoor...
Ik heb al een droger besteld, voor de snackjes.
Ik wil graag een vleesmolen, en ik wil er eigenlijk wel een vriezer bij...
Oh en ik las over eierschalen als calciumbron, die ga ik dan ook maar malen en bewaren, altijd makkelijk

Ik krijg er zin in, baal bijna van alle KVV die er nog ligt 8)