Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hilde-papillon
Hé Riek, wat balen dat Femke nog steeds niet goed aan 't eten is.
En eventueel wat cottage cheese er doorheen? Het is maar een ideetje hoor...
Hopelijk komt er snel verbetering, want zoiets is  zenuwslopend... hou de moed erin hé.
Ik duim hier !!!
Groetjes
Hilde
Door Borke
Houdt ze van yoghurt?
Zo ja dan kan je daar misschien iets van door de CB roeren?
Heb je al eens geprobeerd met een beetje warm water en CB in de blender om lauwe vleessoep voor haar te maken, die ze zo op kan likken?
Door Riek
Ik vind het zo lief dat jullie zo met me meedenken.  :-*
Als ik kwark eet, dan krijgt Femke altijd het laatste lepeltje. Dat wil ze nu niet.
Ik denk dat cottage cheese en yoghurt net zoiets is. Of heb ik dat mis?
Ik doe ook al warm water over de Cb heen, zodat de geur opkomt, maakt ook niet uit.
Maar... vanmiddag heeft ze zowaar wel cb gegeten. Ik had het vanmorgen na een kwartier weer in de koelkast gezet. En toen ik het vanmiddag aanbood was dat natuurlijk veel te koud.
Toen heb ik het even in de magnetron gezet. En ze at heel voorzichtig haar bakje leeg. daarna ging ze haar snuit afvgen aan de kussen enzo. Dit doet ze altijd als ze lekker heeft gegeten. Dus toen heb ik gelijk nog een portie gegeven. Ook dit at ze op.
Nou even kijken of ze straks nog wat wil eten.
Door Riek
:groupwave2:

De prinses heeft vanmorgen (bijna zonder kunst- en vliegwerk) haar bakje leeg gegeten.
Gisteren heeft ze ook haar dagportie gegeten, wel heel erg moeizaam, maar het is binnen.
Ik merkte gisteravond al dat ze zich beter voelt. Normaal loopt ze door de kamer, pakt speelgoed en gaat ze vaak op het kleed liggen. En de laatste weken alleen maar op haar plek in de keuken of op het kussen in de huiskamer. En gisteravond lag ze zowaar op het kleed.
Ik denk als haar maag/darmpronbleem voorbij is, dat het pootje ook makkelijker herstelt.

Ik denk wel dat ze gaat smullen van Nynke's "helpFemke'snoodpakket".
Dat kan ik dan ook gaan gebruiken bij het stimuleren om het pootje te gebruiken ofzo.
Door inni
Wat een ellende als ze niet willen eten,

Hopelijk is haar dip over en gaat 't de goede kant op.  Komaan kleine meid, je kan het wel, geef je baasje nu wat rust.

Berre is nog steeds in staking, enkel na een flinke wandeling eet hij z'n bakje leeg (we wandelen nu dus meer).
Door Borke
Die Femke, straks wordt ze nog te dik  :biggrin2:

Fijn dat ze weer meer eetlust heeft, dan voelt ze zich gelijk ook weer beter!
Door Riek
Ja, ze heeft gisteren de hele dag vrijwillig gegeten.
En vanmorgen ook.
Net heeft ze nog een lekker stukje gedroogde lamslong op.
En Boris geniet lekker mee.
Door inni
Riek schreef: Ja, ze heeft gisteren de hele dag vrijwillig gegeten.
En vanmorgen ook.
Net heeft ze nog een lekker stukje gedroogde lamslong op.
En Boris geniet lekker mee.
Wat fijn om zien hé! Geniet van je beestjes.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door