Mijn kat vindt 'hondenbibi'(zeg maar) lekkerder dan de bibivariant voor katten (zowel natuurmix als beef)..
zou dat erg schadelijk zijn als ik haar gewoon met de honden mee laat eten (inc. fytomix)??
Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Je kan ze best de bibi voor de honden geven hoor, je kan er dan ook nog een rauw eitje doorheen doen ofzoHetzelfde geldt dus voor de Carnibest (want die hebben ze gehad ..........)
Karin & Pyrs schreef:
Hetzelfde geldt dus voor de Carnibest (want die hebben ze gehad ..........)
sylvia schreef:OK
oeps, ja dat maakt niet uit
![]()
hamada schreef: mijn kater Prince eet op dit moment ook alleen honden CB (de eend/rijst variant). Corine van CB adviseerde mij evt. wat taurine toe te voegen aan het eten, aangezien katten dat wel nodig hebben en het voor de honden niet wordt toegevoegd.Dat komt dan denk ik door dat je alleen die eend rijst versie geeft want taurine komt namelijk in vlees gewoon voor maar voornamelijk in hart.Dus je zou ook kunnen overwegen om hart bij te voeren.
amber2 schreef: waarom moet dat rauwe ei erdoor als ik vragen mag? En dit is dan zonder schil neem ik aan..?Dat rauwe ei is voor het eiwit (schil hoeft niet, eten ze denk ik ook niet echt op)