Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat dit het is waar Elmo last van heeft. Bovendien denk ik nu ook dat mijn man daar last van heeft/had. Hij was ook alleen maar 's nachts beroerd, vreselijke pijn in zijn maag en lag dan uren op de badkamer op de koude vloer. Hij wilde dan altijd een beker melk en dan ging het langzaam over vaak moest hij ook niet overgeven maar had wel het gevoel. Nu heeft hij het al en poos niet meer gehad, zo'n aanval.
Artsen wisten ook niet waar hij last van had en werd vaak als  stress betiteld, terwijl wij wisten dat dat niet het geval was.

Kan het vanzelf over gaan? En zou mensen en dieren elkaar ook kunnen besmetten?
Ik las dat het via een ademtest vast te stellen is bij mensen en via het bloed, waarom dan niet bij dieren?
Romeo heeft echt al van pup af aan maagklachten.
En hij wordt 3 Maart tien jaar oud.
Ik ben nu wel wat bezorgd over eventuele maagkanker als ik dit allemaal eens tot me door laat dringen.

Na de kuur Zitac die hij nu heeft voor 4 weken, ga ik dingen drastisch anders doen en wat uitproberen.
Ten eerste volledig op biologische voeding.
En daarnaast (in de hoop de bacterie terug te dringen) een supplement van sulforafaan en een supplement (moet ik nog zien te vinden) met zwarte appelbes. Dit gecombineerd met Gastronol.

Ik hoop heel erg dat dit verandering gaat brengen......
Het is al een wat ouder topic, maar wilde toch reageren. Ook Kenzo heeft hier al heel wat jaren last van. Verschrikkelijk heftige aanvallen meegemaakt. Alles geprobeerd 2 maal een scopie qua eten bijna alles geprobeerd. Nou ging het een tijd redelijk op wat kleinere aanvallen na, maar dan kreeg hij wel 3 maal daags meteclopramide 2 maal daags ulcogant 2 maal daags 200 mg zitac en ook nog eens 5 mg prednison. Dit dus al zeker 2 jaar. De prednison en meteclopramide was ik aan het afbouwen, want het is zoveel wat hij krijgt maar helaas gaat het dus weer mis.
Vandaag is hij na zijn eten, energique 4, op zijn rug gaan slapen. En ong anderhalf uur daarna ging het weer gigantisch mis.
Kenzo is ooit wel getest op die bacterie en toen had hij het niet maar kan hij dat later alsnog toch wel krijgen?
Ik ben zo bang dat hij een torsie krijgt tijdens zo'n aanval door het luchtzuigen of maagkanker....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door