Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Riek
Ben gebeld door de dierenarts die haar heeft geopereerd en hij zei zijn naam en direct er achterna ALLES IS GOED. man wat was ik blij.
Hij heeft wel alles moeten doen wat hij van tevoren verwacht had, dus het was niet mee gevallen toen ze open lag, maar het is goed gegaan.
Ik krijg een telefoontje als ze goed wakker is,en dan mag ik haar gaan halen.
Het pootje zou niet verpakt zijn, zodat de wond goed kan genezen.
Van wat ik net begrepen heb moet ze 2 weken lijnrust hebben en daarna voorzichtig weer proberen.
Hij verwacht niet dat ze fysiotherapie nodig heeft. Maar ook dat bekijken we per keer. Volgende week maandag terug voor controle en ook volgende week vrijdag, want in het weekend daarna gaan ze op vakantie.
Zoals het er nu naar uitziet de laatste contole over 6 weken.
Waarschijnlijk kan ik straks nog wat aanvullen, maar dit is wat ik nu weet.
Door Hilde-papillon
Heerlijk dat alles goed verlopen is.
Je zal straks wel heel blij zijn om haar terug thuis te hebben  :)

Geef haar een zacht kusje op haar neusje ... en een knuffel voor jou!

Groetjes
H-H-S
Door Riek
Nou, de dame is thuis. En ondanks dat ze pas naar huis toe mocht als ze goed wakker is, ligt ze nu toch nog steeds in eendiepe slaap. Ze is wel wakker geweest en heeft ook al wat gegeten.
Ik kreeg in eerste instantie een blikje licht verteerbaar mee, maar toen ik vertelde dat Femke geen blik of brok maar KVV eet was hetantwoord, als het dan maar wel lichtverteerbaar is.
Dus geen discussie of wat dan ook. Ik heb wat kip voor haar gekookt. Zijn er nog andere dingen die ze zou mogen?
Ze heeft rymadil voor de eerste 5 dagen 1 hele en daarna nog 2 dagen een halve en voor 10 dagen antibiotica.
Er zijn foto's gemaakt. Helaas niet allemaal even scherp, maar toch wel interresant om te zien.

http://s125.photobucket.com/albums/p42/ ... 1-01-2011/

Ik hoop dat jullie de link kunnen openen.
Door Lizzy
Riek schreef: Nou, de dame is thuis. En ondanks dat ze pas naar huis toe mocht als ze goed wakker is, ligt ze nu toch nog steeds in eendiepe slaap. Ze is wel wakker geweest en heeft ook al wat gegeten.
Ik kreeg in eerste instantie een blikje licht verteerbaar mee, maar toen ik vertelde dat Femke geen blik of brok maar KVV eet was hetantwoord, als het dan maar wel lichtverteerbaar is.
Dus geen discussie of wat dan ook. Ik heb wat kip voor haar gekookt. Zijn er nog andere dingen die ze zou mogen?
Ze heeft rymadil voor de eerste 5 dagen 1 hele en daarna nog 2 dagen een halve en voor 10 dagen antibiotica.
Er zijn foto's gemaakt. Helaas niet allemaal even scherp, maar toch wel interresant om te zien.

http://s125.photobucket.com/albums/p42/ ... 1-01-2011/

Ik hoop dat jullie de link kunnen openen.
Ik kan de link helaas niet openen. Fijn dat Femke weer thuis is! Ik gaf Linga gewoon rauw vlees + gepureerde groenten voor een dag of wat en daarna alweer gewoon geplette zachte vleesbotjes met vlees en groenten. Zie dus absoluuuut niet in waarom je geen KVV kunt geven. Koken is nergens voor nodig, dat maakt het vlees alleen maar slechter verteerbaar.
Door Riek
Dan zal ik het album even openbaar maken.

Mooi, dan krijgt ze direct haar gewone kvv weer. Bedankt.

Openbaar maken lukt deze digibeet niet.
Ik zet ze even op mijnalbum, de link volgt zo.
Laatst gewijzigd door Riek op ma 31 jan 2011, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door