Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Ine schreef:

Gelukkig wel, want anders zou het me toch even teveel worden! :-\ :'(
gelukkig Ine.
na regen komt zonneschijn he? niet vergeten :-*
Door Lizzy
Jeetje Ine, wat fijn! Dan is het misschien toch een klein maagzweertje ofzo geweest, omdat het met die Zitac is overgegaan?
Door ine
Eidos schreef: Pffffff een hele opluchting Ine !!!!
Ja, zeker, het gaat nog steeds goed met m'n meiske! ::)
Door Eidos
Ine schreef:

Ja, zeker, het gaat nog steeds goed met m'n meiske! ::)
:D :D :D Fijn om te horen !!!! Heb je al een idee of je de dekking gewoon door laat gaan dit jaar ???
Door ine
Eidos schreef:

:D :D :D Fijn om te horen !!!! Heb je al een idee of je de dekking gewoon door laat gaan dit jaar ???
Zoals het er nu uitziet wel.
Van de week wordt er een afspraak voor de ogen gemaakt en met de eigenaren van de dekreu. ;)
Laatst gewijzigd door ine op zo 24 okt 2004, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
Helemaal weer doorgespit deze topic, want Lisa heeft weer dezelfde klachten :-\
Straks toch maar even naar Carlo voor overleg.
Het is weer dezelfde tijd van het jaar, maar de loopsheid is net achter de rug in juli. Daar heeft het dus niet mee te maken.
Wat een raar meiske toch! :-\
Door Femke
ine schreef: Helemaal weer doorgespit deze topic, want Lisa heeft weer dezelfde klachten :-\
Straks toch maar even naar Carlo voor overleg.
Het is weer dezelfde tijd van het jaar, maar de loopsheid is net achter de rug in juli. Daar heeft het dus niet mee te maken.
Wat een raar meiske toch! :-\
he Ine dat meen je niet!!
Heel veel beterschap voor Lisa :-* :-* :-*
Door Ine
Even uitleggen hoe het gaat.
"s Ochtends gaan de honden even lekker rennen en hun behoefte doen. 2 uur later begint Lisa met spugen. Ze krijgen al heel lang 1x per dag eten, nl. 's avonds tussen 17.00 en 20.00 uur.
Vanochtend dacht ik: Oh, misschien een TE lege maag, ik geef haar een half maaltje. Nog geen uur later kwam alles er weer uit. Veel gal, maar toch bruiner. Misschien gal met bloed?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door