Moderator: Lizzy
JaDi74 schreef: Gelukkig dat het weer wat beter gaat nou maar hopen dat het zo blijft.ik weet niet wat helpt
Kan je niet iets geven wat Essie d'r weerstand wat omhoog haalt? of loop ik weer achter de feiten aan?
Jacqueline
danielle1980 schreef:Tja het was maar een idee misschien dat Lizzy het leest en zij nog iets kan toevoegen. Ik ben ook niet zo medisch aangelegd.
ik weet niet wat helpt
ze krijgt al zoveel,
t is erg moeilijk om dat allemaal goed te geven echt een hele planning.
ze krijgt melkpap met honing,lijnzaadolie,ei en probiotica,
cb met roosvisee,
nog keer melkpap met multivit van groene os,
en dan nog 3 keer per dag dr medicijnen.
danielle1980 schreef:Je kunt misschien met roosvicee stoppen (waar krijgt ze dat voor? Welke roosvicee?) en met de multivitamines. Probiotica en de rest zou ik wel blijven geven. Je zou nu ook echinacea kunnen geven. Maar verder zou ik niks extra's meer geven hoor Danielle. Je geeft inderdaad al zoveel!
ik weet niet wat helpt
ze krijgt al zoveel,
t is erg moeilijk om dat allemaal goed te geven echt een hele planning.
ze krijgt melkpap met honing,lijnzaadolie,ei en probiotica,
cb met roosvisee,
nog keer melkpap met multivit van groene os,
en dan nog 3 keer per dag dr medicijnen.
Lizzy schreef:de roosvicee voor dr bloedarmoede.
Je kunt misschien met roosvicee stoppen (waar krijgt ze dat voor? Welke roosvicee?) en met de multivitamines. Probiotica en de rest zou ik wel blijven geven. Je zou nu ook echinacea kunnen geven. Maar verder zou ik niks extra's meer geven hoor Danielle. Je geeft inderdaad al zoveel!
Hoe is het eigenlijk vandaag met haar?
danielle1980 schreef:Oh ja, ships, daar was die roosvicee voor. Denk je dat je daar inmiddels ook niet mee kunt stoppen?
de roosvicee voor dr bloedarmoede.
wat is echinacea en waar diend t voor?
morgen weer naar de da voor controle,
maar het gaat erg goed met essie,
ze is weer helemaal opgeknapt.
ze heeft alleen erg veel melk,
het lekt op de grond.
is dat normaal,
ik denk dat t komt omdat de pupjes nu pap krijgen,
maar ze drinken ook nog bij essie en niet veel minder dan eerst.
Lizzy schreef:ik kan morgen wel even vragen aan de da hoe t met dr bloedarmoede zit,
Oh ja, ships, daar was die roosvicee voor. Denk je dat je daar inmiddels ook niet mee kunt stoppen?
Echinacea is een plant/bloem met immuunversterkende eigenschappen.
Qua melkgift; heb ik helaas te weinig verstand van om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.... Moeten de puppen persee melkpap?
gonny schreef: goed zo!!! voor essie dan!!! ff de titel van de topic veranderen??!!!ja ben ook blij,![]()
danielle1980 schreef:Weg met die pap als Essie voldoende melk heeft. Niks gezonder dan die melk, zonde om op de vloer te laten druppen.
ik kan morgen wel even vragen aan de da hoe t met dr bloedarmoede zit,
als dat ok is stop ik daarmee.
is die Echinacea nog in een bepaalde vorm te krijgen,
dan weet ik waar ik t misschien kan kopen
van die pap weet ik niet zeker,
maar denk t wel,
want ze moeten toch zelfstandig leren eten,
dus denk dat ze eerst aan ander vloeibaar eten moeten wennen en dan pas aan het vlees.
we gaan morgen al cb geven.