Jeetje wat een schrik zeg !!!! Ben echt ZO blij dat jullie erbij waren en ze zo snel geholpen kon worden !!
Ik duim zeker voor mooie phoebe !!!! Lieve knuffel voor de spikkeldame
Het gaat nu goed met haar. Ze heeft vandaag yoghurt gegeten en een paar uur geleden gestoomde kip, geen gekke reactie nadien gezien en bovendien poept ze ook gewoon. Dus tot zover goed nieuws
Jassus,laat dit hierbij blijven,ik weet wat het is.Het kan ons allen overkomen.Shester was niet de eerste en zeker niet de laatste.Zoiets gebeurt bijna dagelijks.Wat goed dat je het op tijd zag.Ja ik eigenlijk ook,maar toch te laat.
Alhoewel:Als ze Shester gelijk open hadden gemaakt,was er waarschijnlijk minder schade aangericht.Hij heeft bijna 3 kwartier met een slang in zijn keel gezeten zonder resultaat.God, kon ik het maar terugdraaien.
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 19 okt 2004, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
kijk in godsnaam uit !!!!!!!!!
Ga bij de minste twijfel direct naar je d.a
want als die dingen doordringen tot de darmen krijg je hetzelfde als Lady gehad heeft.
Als ik 1 dag had gewacht was ze er geweest!!
je woond toch niet in veenendaal he????
lady was er vorige week bijna geweest door KIPPENBOTJES!!!
Nee dit is niet in Veenendaal geweest, maar ik denk dat je in ieder park wel een kans loopt dat er door iemand kippenbotjes worden weggegooid in de bosjes
Ik hoop voor Phoebe dat dit het voor haar was en dat het herstel lekker doorgaat zoals het nu gaat, maar we blijven alert!