Stom is dat...als het om Ted gaat word ik ineens een mega-super-hyper-overbezorgde muts

Moderator: Lizzy
geer schreef: Ik zal Sophie ook maar een knuffel geven, want die snapt er geen hout vanWacht maar...als er iets met sophie is, ben je net zo'n mega-super-hyper-overbezorgde mutsZe wappert wel met haar staartje en loopt ook nog steeds kwispelend op mensen af...
Stom is dat...als het om Ted gaat word ik ineens een mega-super-hyper-overbezorgde muts![]()
geer schreef: Ik zal Sophie ook maar een knuffel geven, want die snapt er geen hout vanNjahhhh, da's heel normaal hoor Geer! Hoef je je niet voor te schamenZe wappert wel met haar staartje en loopt ook nog steeds kwispelend op mensen af...
Stom is dat...als het om Ted gaat word ik ineens een mega-super-hyper-overbezorgde muts![]()
geer schreef: Ze niest wat minder en oogt dus ook ietsjepietsjes minder zielig, maar ze loopt nog steeds als een oude theemuts, springt niet, speelt niet en wil alleen maar liggen... Alleen heb ik nu niet meer het gevoel dat ze ieder moment dood om kan vallenNou ja, dat is toch wel iets vooruitgang dus!![]()
geer schreef: Als het gekneusd is, met hoeveel dagen moet het dan beter gaan??? Haar verkoudheid gaat de goede kant op, maar verder blijft het hetzelfde. Ze heeft er duidelijk last van... Het is vrijdagavond gebeurd, tot wanneer zal ik wachten met de DA??Ik zou morgen naar de DA gaan als ze zich niet beter voelt.