Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Ik zal Sophie ook maar een knuffel geven, want die snapt er geen hout van ;D Ze wappert wel met haar staartje en loopt ook nog steeds kwispelend op mensen af...

Stom is dat...als het om Ted gaat word ik ineens een mega-super-hyper-overbezorgde muts ::)
Door Truus
geer schreef: Ik zal Sophie ook maar een knuffel geven, want die snapt er geen hout van ;D Ze wappert wel met haar staartje en loopt ook nog steeds kwispelend op mensen af...

Stom is dat...als het om Ted gaat word ik ineens een mega-super-hyper-overbezorgde muts ::)
Wacht maar...als er iets met sophie is, ben je net zo'n mega-super-hyper-overbezorgde muts ;)

Wel heel begrijpelijk hoor Geer, ze moeten niks mankeren en het is héééél herkenbaar ;)
Door Lizzy
geer schreef: Ik zal Sophie ook maar een knuffel geven, want die snapt er geen hout van ;D Ze wappert wel met haar staartje en loopt ook nog steeds kwispelend op mensen af...

Njahhhh, da's heel normaal hoor Geer! Hoef je je niet voor te schamen ;). Is toch logisch, dat je bezorgt bent om dat kleine grietje!
Door Ivonne
als ik het zo lees dan denk ik dat het gewoon allemaal een beetje teveel is voor Ted; die zat al niet lekker in haar vel met haar verkoudheid/griepje (denk maar voor jezelf hoe hangerig en futloos je daar van kunt worden) en als er dan ook nog iemand per ongeluk bovenop je gaat zitten en je daarbij iets "kneust".... dan ben je natuurlijk best zielig.

Geef het nog ff de tijd en vertroetel haar zoals je al doet met de supplementen e.d. Komt vast goed!! :-*
Door geer
Ze niest wat minder en oogt dus ook ietsjepietsjes minder zielig, maar ze loopt nog steeds als een oude theemuts, springt niet, speelt niet en wil alleen maar liggen... Alleen heb ik nu niet meer het gevoel dat ze ieder moment dood om kan vallen ;)
Door Lizzy
geer schreef: Ze niest wat minder en oogt dus ook ietsjepietsjes minder zielig, maar ze loopt nog steeds als een oude theemuts, springt niet, speelt niet en wil alleen maar liggen... Alleen heb ik nu niet meer het gevoel dat ze ieder moment dood om kan vallen ;)
Nou ja, dat is toch wel iets vooruitgang dus!
Door Francisca
Geef Tedje van mij maar een knuffel en Sophie ook natuurlijk. :-* ;)
Beterschap voor Ted.
Door geer
Als het gekneusd is, met hoeveel dagen moet het dan beter gaan??? Haar verkoudheid gaat de goede kant op, maar verder blijft het hetzelfde. Ze heeft er duidelijk last van... Het is vrijdagavond gebeurd, tot wanneer zal ik wachten met de DA??
Door gonny
heb je misschien een hittepit ofzo?? ff lekker iets warms erop??? en anders morgen och ff naar DA.
ik ben zelf ook altijd aan t twijfelen.....
:-*voor tedje!
Door Lizzy
geer schreef: Als het gekneusd is, met hoeveel dagen moet het dan beter gaan??? Haar verkoudheid gaat de goede kant op, maar verder blijft het hetzelfde. Ze heeft er duidelijk last van... Het is vrijdagavond gebeurd, tot wanneer zal ik wachten met de DA??
Ik zou morgen naar de DA gaan als ze zich niet beter voelt.
Door Jacqueline74
Jammer dat het nog niet beter gaat. Laat je het even weten of je bij de dierenarts geweest bent? en hoe het is afgelopen natuurlijk?

Beterschap voor ted en voor allebei een dikke knuffel.

Jacqueline
Door geer
Ik hem mijn schoonouders (beiden mensenarts) even laten voelen, die konden geen breuk voelen en bovendien is het niet heel erg gezwollen... 'T enige wat ik me afvraag is wat het dan, behalve een kneuzing, verrekking of scheurtje kan zijn ???
Door Jacqueline74
Ik denk dat je moeilijk aan het denken bent. Als jij verkouden bent ben je ook niet helemaal lekker en als je dan ook nog je poot kneust dan is het hek van de dam.

Ik heb nog even in mijn boek Hond en Homeopathie zitten lezen en wat je eventueel ook nog kan proberen is:

Prodier Kneuzingen
Indicatie: bij kneuzing, verzwikking, verdraaiing of bloeduitstorting.
Samenstelling: Arnica D6, Bellis perennis D3, Rhus toxicondendron D6 en Ruta D6.

Misschien dat je hier iets mee kan.

Jacqueline
Door Ordell
Ik had het van de week andersom. Ik lag onder een dekentje te slapen en gino springt ineens op de bank. Ik hoop dat het met een dag of 5 over is... ;D
Hou het even in de gaten, mocht het morgenavond nog niet minder zijn dan zou ik dinsdag naar de DA gaan. Misschien is het een kneuzing van een wervel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door