Deze DA was goedkoper dan onze eigen DA!!

Je kent je eigen hond het beste, je weet ook of Ted gewoon zielig doet ( je begrijpt wel wat ik bedoel ) of dat het echt serieus is.

Sterkte en beterschap.

Moderator: Lizzy
geer schreef: Ze heeft gewoon gegeten, gedronken, gepoept en geplast...Als Ted mijn hond zou zijn, dan geloof ik dat ik even zou afwachten. Ik zou beslist zo nu en dan tandvlees controleren op kleur. Ik zou haar temperatuur vanavond nog een keer meten. Ik zou haar warm houden, rauwe honing geven, traumeel, vitamine C, Echinacea. Ik geloof ook dat ik haar vannacht een paar keer zou controleren. Het is natuurlijk een klein meisje en vrij fragiel dus ik zou haar beslist met argusogen in de gaten houden.
Lizzy schreef:Dom vraagje...bedoel je dat het tandvlees niet wit moet zijn i.v.m. bloedingen?
Als Ted mijn hond zou zijn, dan geloof ik dat ik even zou afwachten. Ik zou beslist zo nu en dan tandvlees controleren op kleur. Ik zou haar temperatuur vanavond nog een keer meten. Ik zou haar warm houden, rauwe honing geven, traumeel, vitamine C, Echinacea. Ik geloof ook dat ik haar vannacht een paar keer zou controleren. Het is natuurlijk een klein meisje en vrij fragiel dus ik zou haar beslist met argusogen in de gaten houden.
Truus schreef:Ja, onder andere. Aan het tandvlees en binnenkant lip kun je een hoop aflezen.
Dom vraagje...bedoel je dat het tandvlees niet wit moet zijn i.v.m. bloedingen?