Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

chamourel schreef: ik denk omdat ze niet veel drinkt , dat het een beginnende ontsteking is, die onderdrukt is geweest door de antibiotica en nu dus toch weer de kop op steekt.......dus zou het op te lossen moeten zijn met antibiotica........als het daadwerkelijk een forse baarmoeder ontsteking zou zijn moet de baarmoeder eruit,maar daar zou ik nu niet direct van uit gaan
maar dat denk ik........

karin,marit waar zijn jullie..... :-[

in ieder geval is er iets mis en moet er iets gebeuren.

:(
haha
met jou hulp ben ik ook blij hoor :D

we hebben de da gebeld om 4 uur kunnen we terecht,
we gaan nu naar de kliniek,
want daar hebben ze alles bij de hand.

ik had gehoopt dat die ontsteking nu wel weg zou zijn :(
maar we stoppen maar net met de ab en hij is weer terug.

hoe kun je zien dan t een ontsteking is aan de baarmoeder?
en hoe erg t is?
Door K@rin
chamourel schreef:
karin,marit waar zijn jullie..... :-[
ff naar Zutphen om een zwarte spijkerbroek te kopen ......
Nergens te koop, zeker uit de mode, maar dat terzijde ....

Ik weet het ook niet hoor, kan ik niet beoordelen zo van een afstandje .........
Ik zou het maar aan de DA overlaten ...........
Ik weet het ook niet hoor, kan ik niet beoordelen zo van een afstandje .........
Ik zou het maar aan de DA overlaten ...........
ja idd er zit weinig anders op Danielle ben je al terug ? ???

groetjes janet
Hoi Danielle,

Sorry, lezen het nu pas !! Ben je al terug van de DA en hoe was het ? Een baarmoederontsteking is meestal goed te verhelpen met antibiotica en utero vetsem druppels. Maar het braken kan natuurlijk ook door een darmafsluiting komen.
Waarschijnlijk heeft de da inmiddels al antwoord op jullie vragen kunnen geven. Gaat het alweer wat beter met Es ?

sterkte
Door casangio
Dit in de loop der tijd allemaal gelezen hebbende zeg ik alleen maar sjonge, sjonge, wat zielig voor die arme hond. Ik heb er gewoon medelijden mee.
Vergat nog te zeggen sterkte ermee. We zullen voor jullie duimen dat het snel goed komt
Laatst gewijzigd door casangio op za 16 okt 2004, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hoi daar ben ik,
me comp dacht gister dat ie t mnoest begeven,
dus ben nu op andere comp.

we zijn bij de da geweest,
essie heeft nieuwe medicijnen gekregen,
antirobe
en metocloramide.
ook weer een spuit.

we moeten dit tot maandag aankijken,
want de antirobe kan ook niet aanslaan.
iets van dat dit met een posief iets is en kan ook zijn dat ze op negatief beter reageerd?

was zo moeilijk dat ik t niet helemaal kon volgen ::)

iig heb ik begrepen dat het wat meer op plaatsen kan komen wat moeilijk te bereiken is,
en iets met pus ophoping en afsluitingen moet doen
(als ik het zo goed zeg)

essie is door de antibraak middelen wel weer gaan eten,
ze ziet er ook gelijk weer veel beter uit.
heel erg opgeknapt.
hopelijk blijft dat nu zo.

we zijn nu wel begongen met bijvoeren van de pupjes,
met pap.
misschien dat essie nu wat sterker kan worden,
als ze niet zo heeeeeel veel meer nodig hebben bij haar.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op za 16 okt 2004, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Lia*
CaSanGio schreef: Dit in de loop der tijd allemaal gelezen hebbende zeg ik alleen maar sjonge, sjonge, wat zielig voor die arme hond. Ik heb er gewoon medelijden mee.
Vergat nog te zeggen sterkte ermee. We zullen voor jullie duimen dat het snel goed komt
Zoiets weet niemand van te voren,dan zou het wel heel makkelijk zijn.Ik gun het Essie ook niet,maar het is nou eenmaal niet anders.Dus: Alles doen wat goed voor haar is.Meer keus is er niet.Ook ik hoop dat alles snel beter gaat.Het is al heel wat als de pups zelf kunnen eten.Een ontlasting voor Essie en een herstel van haar gezondheid.Danielle,ik leef met je mee.Ook met Essie natuurlijk.Succes.Zijn er al nieuwe foto's van de pups met 3 weken ??
Unique schreef:

Zoiets weet niemand van te voren,dan zou het wel heel makkelijk zijn.Ik gun het Essie ook niet,maar het is nou eenmaal niet anders.Dus: Alles doen wat goed voor haar is.Meer keus is er niet.Ook ik hoop dat alles snel beter gaat.Het is al heel wat als de pups zelf kunnen eten.Een ontlasting voor Essie en een herstel van haar gezondheid.Danielle,ik leef met je mee.Ook met Essie natuurlijk.Succes.Zijn er al nieuwe foto's van de pups met 3 weken ??
nee idd het is niet anders,
essie is verder nog nooit ziek geweest,
zo kan je merken dat ze nu kwetsbaar is. :(
ze heeft t een tijd slecht gedaan,
maar toch als ik zie hoe ze nu geniet van dr pupjes,
dat is echt super :D

er zijn al wel nieuwe foto's ik zal ze morgen erop zetten,
we hebben t nu drukker nu de pups zelf gaan eten.
dat gaat echt heel goed,
bijna iedereen snapt hoe t moet,
anderen vinden t leuker om hun broer of zus goed schoon te likken,
meer moeite doen ze niet ::)
essie lijkt weer helemaal opgeknapt hoor,
woensdag voor controle,
ik hoop dat ze dan eindelijk helemaal van al die ellende af,
ik heb t niet zo op medicijnen.

je merkt ook goed dat aan essie wanneer ze niet lekker is,
ze ligt nu weer veel bij bij de pupjes,
als ze ziek is gelijk weer niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”