Anne in Duitsland schreef:
En ik neem aan dat je haar de link http://www.barfplaats.nl ook hebt meegegeven? Of ken je een barf-vriendelijke dierenarts bij haar in de buurt met wie ze eens een gesprek zou kunnen voeren, gewoon als second opinion? Want als ze zo onder de indruk is van het woordje "arts", dan zou een andere dierenarts ook iets moeten kunnen bewerkstelligen bij haar.
Natuurlijk bestaat ook de mogelijkheid dat ze zich verschuilt achter de argumenten van haar da, en dat ze eigenlijk gestopt is met kvv omdat ze dat rauwe gedoe stiekem eigenlijk erg vies vindt, of onhandig. In dat geval kun je niets meer doen voor je pup, vrees ik.
De link van barfplaats heb ik alle pupkopers gegeven, linken van vers fabrikanten die ook tekst en uitleg geven over vers voeding , nu dan ook wat meer specifieke linken van de bieb .
Ik heb ze uitgelegd waarom ik vers geef.
Er waren erbij die dachten dat ze meteen een kip moesten slachten

, maar die heb ik meteen gerustgesteld en ook verteld dat ik ook eerst met kvv ben begonnen en daarna over ben gegaan naar barf.
Alle pups staan op kvv zover als ik weet en van deze mensen was ik echt overtuigd.
Ik had er pupkopers bij die wat terughoudend waren met het geven van vers.
Die wilde half kvv half brok gaan geven.
Uiteindelijk heeft die pup nog geen brok gezien gehad want hij eet het vlees zo graag en ze genieten er zelf van als ze zien dat hij zo lekker aan het smullen is .
Gevolg... heel de vriezer vol carnibest en geen brok in huis

Deze mensen treffen zelf dan ook een dierenarts die carnibest geeft
Ik denk zelf ook dat ze niet graag vers geven omdat ze zo makkelijk te overtuigen zijn van brok, maar zeg me dat dan gewoon als dat zo is.............