Ik heb inmiddels (sinds een week of 3) ook al mijn katten kunnen overzetten op kvv.
Meestal nog wel met een beetje toevoeging van blikvoer of wat zalm uit blik, maar ze eten het allemaal dus ik ben echt heel erg blij.
Maar nu heeft Chika ineens allemaal bultjes op dr kop, verder nergens anders. Vorige week is dat begonnen. Toen had ze 4 bultjes op dr kop, ik dacht nou ik kijk het even aan, en de bultjes gingen ook heel langzaam weg en waren niet meer rood. Ze krabt er ook niet aan (tenminste nooit als ik het zie), maar er zitten wel korstjes op.
Tot ze vandaag weer nieuwe bultjes heeft gekregen. Ik heb geprobeerd om wat foto's te maken (wat echt niet makkelijk is), hoop dat jullie het een beetje duidelijk kunnen zien.
Ik ben toch van plan om er morgen maar eventjes mee naar de DA te gaan. Maar ik dacht ik vraag het hier ook even. Misschien dat iemand van jullie het herkent?
Of zou het met ontgiftigen te maken kunnen hebben? De andere katten hebben er geen last van. En ik denk ook niet dat het aan 1 soort kvv ligt want ze heeft tot nu toe altijd iets anders gekregen (ben nog erg aan het proberen wat in de smaak valt).
Hier wat foto's