Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
Fijn Ine, dat het wat beter gaat..Al is het dan met medicijnen, hopelijk is dit een aanwijzing voor wat er mis is. Sterkte en Succes moren, ik zal voor jullie duimen :-*
Door ine
Daar zijn we weer.
Het onderzoek is achter de rug en ze hebben niets verontrustends gevonden. 2 artsen hebben gekeken en ikzelf ook even.
Ze zagen in eerste instantie wat groens, nog een keer kijken, nog een keer............, en ineens wist ik het ...........!
Ze eet sinds de Zitac vaak gras, dus heeft ze bij het uitlaten vanochtend snel wat grassprietjes gejat! ::)
Ze ligt nu bij te komen bij Carlo, maar er is dus niets gevonden, Ook het maagslijmvlies zag er rustig uit!
We zullen voorlopig denk ik wel op de Zitac blijven, maar dat hoor ik straks wel.
Door Truus
Wel een opluchting dat ze niks hebben gevonden he Ine. Van de andere kant weet je nu dus nog steeds de oorzaak niet en dat is vreemd maar goed, als de Zitac helpt, kun je het misschien op een gegeven moment afbouwen of..misschien eens een ander merk proberen en kijken waar ze het wel goed opdoet.
Ik ben in ieder geval héél blij, dat het niets verontrustends is.
Geef haar een knuffel straks :-*
Door Francisca
Pffft gelukkig zeg. Er zit iig niets ergs. Ik hoop dat de zitac helpt. :)
Knuffel voor Lisa en een :-* voor jou.
Door Nitus
Nou gelukkig dat ze niks ernstigs hebben gevonden, maar aan de andere kant... :-\, wat ik een beetje jammer vind is dat je nu nog steeds geen oorzaak weet van het overgeven :-\. Hoop dat het met de medicijnen goed gaat komen en dat ze over een tijdje zonder medicijnen kan.
Beterschap in ieder geval :-*.
Door Lizzy
Hoi Ine, fijn dat er niks ernstigs uit het onderzoek is gekomen!! DAT lucht op he! Aan de andere kant is het jammer dat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden, iets simpels zeg maar... Hebben ze biopten genomen van maag/darm/slokdarm? Nou, laten we maar hopen dat de pilletjes hun werk doen en ze weer snel helemaal 'het ventje' (meiskje) is!
Door Binno
:D Da's in ieder geval al heel goed nieuws. Nu nog hopen dat ze het ook zonder Zitac goed blijft doen. Anders zou ik toch een bloedonderzoek laten doen.
Geef Lisa maar een dikke knuffel! :-*
Door Eidos
Fijn Ine dat er geen nare dingen uitgekomen zijn !!! Tja wat is het dan ??? Ik heb geen idee, maar hoop dat ze met hulp van de Zitac weer snel de oude vrolijke Lisa is :D.. Knuffels voor je lieve meisje :-*
Door ine
Ze hebben dus een paar rode stipjes gezien, die misschien kunnen wijzen op een ontsteking.
We blijven tot woensdag Zitac geven, want ze gaat mee naar Tsjechië. Donderdag gaan we dan afbouwen.
Van daaruit kijken we verder.
Door sylvia
Ine schreef: Ze hebben dus een paar rode stipjes gezien, die misschien kunnen wijzen op een ontsteking.
We blijven tot woensdag Zitac geven, want ze gaat mee naar Tsjechië. Donderdag gaan we dan afbouwen.
Van daaruit kijken we verder.
Hee goed zo, en dat betekent dat jij dus ook gewoon naar tjechie gaat ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door