Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jacqueline74
'k heb nog eens zitten denken. Wij zijn sinds vorige week helemaal gestopt met het geven van brokjes. Voorheen kreeg Cujo deze als beloning maar aangezien het niet echt lekker ging zijn we hier dus mee gestopt.

Zou het dan nu eigenlijk niet kunnen dat hij nu pas echt aan het ontgiften is? Hij heeft nog nergens last van gehad en als ik hier de verhalen lees zie je toch veranderingen tijdelijk. Hij ziet er wel mooier uit maar dat kan ook komen doordat hij aan het veranderen is van pup naar jong volwassen hond. Misschien raar maar je probeert toch te zoeken naar een oplossing en een oorzaak.

Wij hebben ook Prodier van VSM besteld gewoon voor de zekerheid kijk eerst even hoe het nu verder gaat maar mocht het erger worden dan hebben we het maar in huis.

Jacqueline
Door danielle1980
JaDi74 schreef: 'k heb nog eens zitten denken. Wij zijn sinds vorige week helemaal gestopt met het geven van brokjes. Voorheen kreeg Cujo deze als beloning maar aangezien het niet echt lekker ging zijn we hier dus mee gestopt.

Zou het dan nu eigenlijk niet kunnen dat hij nu pas echt aan het ontgiften is? Hij heeft nog nergens last van gehad en als ik hier de verhalen lees zie je toch veranderingen tijdelijk. Hij ziet er wel mooier uit maar dat kan ook komen doordat hij aan het veranderen is van pup naar jong volwassen hond. Misschien raar maar je probeert toch te zoeken naar een oplossing en een oorzaak.

Wij hebben ook Prodier van VSM besteld gewoon voor de zekerheid kijk eerst even hoe het nu verder gaat maar mocht het erger worden dan hebben we het maar in huis.

Jacqueline
ik weet t eigenlijk niet zeker,
maar ik denk dat t kan,

bij minx waren alle huidproblemen pas echt weg toen ik alleen cb gaf,
verder dus helemaal niets meer.
geen 1 tussendoortje.
toen ik dat nog wel deed bleef t maar terug komen.
maar nu perfect.
dus zou in principe ook zo bij jou hond kunnen wezen,
sommige zijn gewoon wat gevoeliger daarin.
Door Jacqueline74
Tevens vandaag een banaantje gegeven en yoghurt met roosvicee stop gegeven dus nu even afwachten hoe lang het duurt voordat dit gaat werken. Weet iemand hoevaak we dit mogen geven???

Jacqueline
Door Eidos
Heb gisteravond de roosvicee door zijn drinkwater gedaan, hem dus kruidenmix en een bak biogarde met banaan en honing gegeven.. Vanmorgen weer een banaantje met honing en wat biogarde voor het wandelen.. De ontlasting zag er al veel beter uit :D... Nog niet helemaal perfect en nog wel wat slijm erbij, maar het was in ieder geval al een stuk steviger :D.
Door Jacqueline74
Hier ook een banaantje, roosvicee en yoghurt gegeven en het zijn nu in ieder geval weer vaste drollen :P(smakelijk praatje hé?) Dus het gaat de goede kant op. Ik ben altijd een beetje voorzichtig. Ben blij dat het bij jullie ook weer wat beter gaat.

Jacqueline
Door Lizzy
JaDi74 schreef: Tevens vandaag een banaantje gegeven en yoghurt met roosvicee stop gegeven dus nu even afwachten hoe lang het duurt voordat dit gaat werken. Weet iemand hoevaak we dit mogen geven???

Jacqueline
Hoe is zijn ontlasting vandaag? Ik geef meestal 1 tot anderhalve rijpe banaan. En meestal 1 of 2 eetlepels roosvicee per dag. Overigens werkt het stoppend door de bosbessen. Er zit verder niks raars/geks/engs in dit spul.
Door Lizzy
We zaten praktisch tegelijkertijd te typen! Het gaat dus ietsjes beter.
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 13 okt 2004, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jacqueline74
Lizzy schreef: We zaten praktisch tegelijkertijd te typen! Het gaat dus ietsjes beter.
Ja vandaag is zijn ontlasting net plak en veel maar in ieder geval geen diaree meer. Dus daar ben ik wel blij mee voor de rest lekker levendig. Ga zo even lekker wandelen in het park kan hij zijn energie weer even kwijt.

Jacqueline
Door Eidos
JaDi74 schreef: Hier ook een banaantje, roosvicee en yoghurt gegeven en het zijn nu in ieder geval weer vaste drollen :P(smakelijk praatje hé?) Dus het gaat de goede kant op. Ik ben altijd een beetje voorzichtig. Ben blij dat het bij jullie ook weer wat beter gaat.

Jacqueline
Hahahahah HEEL smakelijk :P ;D.. Maar gelukkig gaat het met Cujo ook al iets beter ;) :D. Ik ben ook voorzichtig geworden hoor ;) Helemaal omdat Dos ( in de brokkentijd ) chronische diarree had en dus al gevoelig op zn darmen is. 1 dag diarree maak ik me niet zo druk om, maar vond 3 dagen slechte tot heel slechte ontlasting toch wel wat te gek worden..

Gelukkig gaat het met de beide heren vandaag al wat beter ;) ;D.

Knuffel voor Cujo ;)
Door Jacqueline74
Schrijf ik net dat het wat beter gaat. Loop ik in het park moet meneer weer poepen en ja hoor diaree! :'( Hopelijk was het door de inspanning ??? en is het gauw weer over dus we gaan nog maar even door met roosvicee en banaantjes.

Jacqueline
Door Jacqueline74
Eidos schreef: Sorry Jacqueline dat ik dit in jou topic vraag ...
Ik heb de naam maar even aangepast we zijn toch lekker samen bezig ;D

Jacqueline
Door Eidos
JaDi74 schreef:

Ik heb de naam maar even aangepast we zijn toch lekker samen bezig ;D

Jacqueline
Hahahah Zag het ja ;) ;D ;D. Balen zeg dat hij net toch weer diarree had :-\.. Hopelijk gaat het toch snel beter met Cujo. Heb je trouwens ook okugest van VSM gehaald ?? Anders zou ik hem dat erbij geven als het ondanks de banaan en roosvicee niet snel veel beter gaat.
Door Eidos
Ik heb het hier bij de natuurwinkel gekocht, maar je kan het ook bij de drogist kopen of bij de apotheek.
Door Jacqueline74
Heb je trouwens ook okugest van VSM gehaald ?? Anders zou ik hem dat erbij geven als het ondanks de banaan en roosvicee niet snel veel beter gaat.
Zijn dit trouwens druppels of tabletten of ?????

Jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door