Hihi, maar Gizmo is ook heeeeeeeeel zielig

.
Nee ok, hij krijgt nu misschien wel net ff iets meer aandacht, dat klopt, maar zoveel nou ook weer niet.
Hij loopt vaker kreupel dus, maar als dat over is, is het ook over.
Hij moet gewoon even aangeven dat hij pijn heeft (gehad), maar dan is het ook weer over, dat is met alles zo.
Hij loopt uit zich zelf niet door de pijn heen, misschien wel op een moment dat hij enthousiast is, maar normaal niet.
En dat is absoluut een voordeel vind ik hoor, je merkt dan ook meteen als er wat is.
Hij is dan ook niet echt extra voorzichtig met dingen, wil gewoon de dingen doen wat hij anders ook doet, maar dan ff zonder die zere poot.
De bijtplek is niet groot, een Jack Russell tandje groot, klein gaatje dus, is al gestold, niet zo heel erg diep volgens mij. Het been is daar dus wel dik.
Heb het nergens mee behandeld (zoals betadine of dettol oid) omdat ik de plek eerst niet kon vinden, vanavond pas en toen zat het al dicht.
Op het moment kan ik zijn been niet warm houden, blijft hij niet onder liggen, maar vanacht wel (bij mij onder de dekens

).
Verder is hij gewoon levendig, wil graag naar buiten, blaft nog steeds bij dezelfde egel, ging het gevecht met Max ook wel aan vanavond, rent ook nog wel, al niet met alle 4 de benen, alleen zn pootje doet dus zeer (en hij wou zijn eten niet opeten vanavond, maar dat is vaker zo en niet ongebruikelijk (de groentes zouden hem waarschijnlijk wel niet aanstaan), kipkarkas wat ik na de tijd gaf was trouwens wel zo op

), traplopen laten we wel maar even achterwege.
Tja, die pilletjes, ik heb het er niet zo op.
Heb het alleen die ene keer gebruikt nadat ik ermee van de da afkwam.
Het is een pijnstiller dacht ik, dus dan voelt hij minder pijn, doet dus weer meer dingen met zijn zere poot en dat is dus niet altijd zo verstandig.
Hij had het voor de ene keer ook wel vaker gehad, en ook na die ene keer is het nog wel eens voorgevallen, alleen die ene keer had hij het behoorlijk en ook behoorlijk lang en pijnlijk.
Dus toen toch maar het pilletje erin gestopt.
En toen dus gelijk meer pilletjes meegekregen uit voorzorg, dat je het had als hij weer last zou krijgen en dat je het uit voorzorg zou kunnen geven als je verwachtte dat hij er last van zou krijgen.
Maar dit is wat anders, maargoed, sowieso heb ik het er dus al niet zo op, laat ze dus ook maar mooi in de kast staan

.