Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door karray
Arm beest Afbeelding
Is allemaal heel vreemd. ::)Labradors eten toch alles wat los en vast zit, en idd heeft ze iets te groot gegeten wat haar drammen blokkeerd. Heel goed dat je dit helemaal laat uitzoeken, wat er nu aan de hand is.
Hopelijk kom je hier gauw achter.
Veel susses gewenst
Door Eidos
Pfffffffff Wat een ellende allemaal Ine !!! Ik hoop dat de DA haar even helemaal binnenste buiten keert en erachter komt wat er met je lieve mooie meisje aan de hand is ! Sterkte en dikke knuffels voor jullie allebei :-* :-*
Door ine
Om 17.00 wordt er een echo gemaakt. Als daar niets uitkomt, wordt ze op de Zitac(?) gezet.
Pffff, ik word wat moedeloos, ze is sinds donderdag weer 600gr. afgevallen. :-\
Toen ze het antibraakmiddel slikte, bleef alles erin. Daardoor gelooft Carlo niet, dat er echt wat zit, want dan had ze gewoon doorgebraakt volgens hem.
Ze eet wel vaker gras nu, zou ze dan toch een ontstoken maagslijmvlies hebben?
Door danielle1980
Ine schreef: Om 17.00 wordt er een echo gemaakt. Als daar niets uitkomt, wordt ze op de Zitac(?) gezet.
Toen ze het antibraakmiddel slikte, bleef alles erin. Daardoor gelooft Carlo niet, dat er echt wat zit, want dan had ze gewoon doorgebraakt volgens hem.
jeetje weer afgevallen, :(
gelukkig kan je vanmiddag terecht.

op de zitac zetten?
sorry weet er te weinig vanaf. :-\
weet alleen dat t een maagzuurremmend middel is.

maar heb even op google gezocht.
maar die zitac is dus voor ontsteking aan maagslijmvlies.
maar dat wist je vast al :-\ :-[

hopelijk komen jullie eruit wat t is.
en word ze snel weer beter.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 12 okt 2004, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Ine schreef: Om 17.00 wordt er een echo gemaakt. Als daar niets uitkomt, wordt ze op de Zitac(?) gezet.
Pfff, nou veel succes en sterkte hoor Ine! Ik hoop dat er op de echo wat te zien valt want volgens mij valt daar ook niet alles op te zien he, op echo?

Zitac is trouwens een maagzuurremmer. Een beetje een standaard middel dat ik overigens niet 1, 2, 3 bij deze klachten vind passen hoor... Meer over dit middel (Cimetidine, Zitac is merknaam) op deze site:

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/drug ... 82256.html

Wat is er dan volgens Carlo wel aan de hand?
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 12 okt 2004, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Binno
Als ze niks op de echo vinden zou ik toch maar een bloedonderzoek laten doen, misschien vinden ze daar dan wel de oorzaak. Het kan een ontstoken maagslijmvlies zijn, maar wat is daar dan weer de oorzaak van? Er moet toch iets zijn, maar wat... :-\ Sterkte voor jullie allebei. :-*
Door Truus
Pffffff, ja daar word je ook moedeloos van hoor, ik kan het begrijpen.
WaWeer afgevallen ook nog, dat klinkt echt niet goed bah.
Ik duim en duim en duim!!!!!!!!
Door ine
Op de echo is eigenlijk niet echt iets te zien, een plek, die we niet helemaal kunnen thuisbrengen. Donderdagmiddag wordt er een endoscopie gedaan!
Intussen aan de Zitac.
We houden haar goed in de gaten en wachten de Zitac en donderdag de endoscopie af.
Intussen ben ik aan een psychiatrixche inrichting toe.
Hond wat geks, poes ziek en man ziek! :-X
Door danielle1980
Ine schreef: Op de echo is eigenlijk niet echt iets te zien, een plek, die we niet helemaal kunnen thuisbrengen. Donderdagmiddag wordt er een endoscopie gedaan!
Intussen aan de Zitac.
We houden haar goed in de gaten en wachten de Zitac en donderdag de endoscopie af.
wel wat te zien?
jeetje nu moet je tot donderdag wachten :(
en wachten is nooit leuk.

wel een ziekenboeg bij jou thuis,
moet erg lastig voor je zijn. :(
heel veel sterkte ermee :-*
Door sylvia
Ine schreef: Op de echo is eigenlijk niet echt iets te zien, een plek, die we niet helemaal kunnen thuisbrengen. Donderdagmiddag wordt er een endoscopie gedaan!
Intussen aan de Zitac.
kom maar naar het zeeuwse dan om uit te rusten
Door 202spots
Goh Ine...'t valt niet mee he?
Hoop dat alles vlug zal veranderen!!
Hang in there!!
(((WUGS))) :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door