Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Oh Ine wat vreselijk allemaal!
Ik weet dat je je nu volledig radeloos voelt en hoop dan ook dat er snel een uitslag is van wat ze mankeert.
Heel veel sterkte :-*
Door danielle1980
ik had gehoopt dat t beter was,
aangezien ik even niet online was geweest,
maar nog niet,
wat moet je je zorgen zijn.
hopelijk vinden ze nu echt wat.
sterkte :-*
Door Nitus
Hè getsie Ine, wat een narigheid toch, vooral omdat je geen flauw idee hebt hoe dat nou kan. Laat haar idd maar goed onderzoeken, sterkte allebei :-*.
Door Nelly
Goh, Ine,nadat we het er vanavond over hebben gehad heb ik het hele verhaal eens doorgelezen en ik ben er eerlijk gezegd toch niet gerust op hoor. Het lijkt me ook, dat het langzaam maar zeker erger wordt. Alleen een ding: zou het toch niet psychisch kunnen zijn, gezien bepaalde omstandigheden? Houd daar wèl rekening mee! Honden kunnen op dat gebied net zo gevoelig zijn als kinderen!
Door sylvia
Ine schreef: Vanochtend eerst een boterham gegeven, na een uur kreeg ze 100gr. CB. Ze loopt de keuken uit en alles komt er weer uit, ook de boterham.
Vanavond zijn we thuisgekomen en kreeg ze 300gr. CB. Ze loopt de keuken uit en gooit in 2 keer alles er weer uit! :-\
Dus nu ook in de avond een probleem.
Morgen weer naar de da! :'(
Dan is er duidelijk toch iets in het maag darm kanaal niet in orde hoor Ine , ik zou haar maar snel binnenste buiten laten keren.
Door Mariska
Jeetje Ien wat een toestand zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je inmiddels radeloos aan het worden bent. Vandaag maar weer snel naar de dierenarts en ik hoop dat hij snel een oorzaak vindt. Ik duim voor jullie!! Dikke knuffel voor jou en Lieselotje van ons allemaal!! :-*

Groetjes Mariska
Door chooky
Ik ga ook duimen dat je er vandaag achterkomt wat er nu aan de hand is. Heel veel sterkte vandaag en dikke knuffels van mij en hupskykusjes van Chooky.
Als je nou toch denkt aan iets psychisch wat meespeelt, kun je ook nog overwegen om naar een klassiek werkende homeopaat te stappen (of een andere holistisch werkende arts). Die kunnen het probleem dan in z'n geheel aanpakken (lichamelijk en geestelijk)
Door Lizzy
Jeetje Ine, ik lees dit nu pas... Je hebt groot gelijk dat je naar de DA gaat. Ik denk ook dat het een goed idee is om haar binneste buiten te laten keren.... Wie weet heeft zij toch een darmafsluiting ofzo.

Heel veel sterkte meis! Ik zal voor je duimen dat alles heel snel goed komt met haar!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door