Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ine schreef: Vandaag nog even niets vooraf gegeven en voor het eerst zonder pillen.
Binnen 5 minuten lag alles weer op de grond :'(
Heb haar daarna een broodkorst gegeven, die bleef er wel in.
Sylvia denkt, dat het misschien psychisch is, want verder is ze helemaal niet ziek of zo! :-\
Dat zijn die antibraakpillen? Mmm, vreemd hoor...

Eerlijk gezegd geloof ik niet dat het psychisch zou zijn. Trouwens, dan zouden de pillen ook niet helpen. Er zijn wel honden die met veel theater kotsen of proberen te kotsen maar meestal komt er dan geen eten uit. En dit zou je, volgens mij, herkennen.
Door lekker kort
zou haar maag wel goed afsluiten aan de slokdarm kant, heb dit eens met een kat gehad
Door ine
Fritz schreef: zou haar maag wel goed afsluiten aan de slokdarm kant, heb dit eens met een kat gehad
Maar waarom 's ochtends wel en 's avonds niet? :-\
Door ine
Hitam schreef: Ik snap het ook niet allemaal. Ze eet verder goed, valt niet af en is fit? Misschien toch bloedonderzoek?
Ze is in 1 mnd 2 kilo afgevallen.
Verder oogt ze goed en is ook normaal in gedrag.
Door Helen
Misschien helpt het om haar enkele dagen te laten vasten, dat haar hele lijf tot rust kan komen. En in die periode alleen water met rauwe honing geven. En daarna weer met kleine hoeveelheden het eten opbouwen.
Door lekker kort
Ine schreef:

Maar waarom 's ochtends wel en 's avonds niet? :-\
misschien gaat ze 's avonds rustig liggen na het eten en 's morgens bruist ze van de energie na haar nachtrust en is ze meteen actiever?
Door ine
Fritz schreef: misschien gaat ze 's avonds rustig liggen na het eten en 's morgens bruist ze van de energie na haar nachtrust en is ze meteen actiever?
Nee, is niet zo!
Heb ook expres haar voer ruim na het uitlaten gegeven en geen balletje gegooid. Na het eten gaan ze allemaal gewoon rustig liggen. Daarbij, het komt er al uit, voor ze haar plaats heeft bereikt!
Vasten doe ik even niet. Het is de bedoeling, dat ze over een week in uitstekende conditie is, daar ze 2 dagen hard moet werken. Vertrouw ik het niet, wordt er natuurlijk niet gewerkt!
Ik ga het proberen met de muntthee, of iets bitters, wat Tannetje zegt.

En nee, dat afvallen is dus door het overgeven!
Door Doberdomenia
Hoi

ik zit dit even te lezen
en heb ervaring van 2 honden bij mij in de buurt die pas zijn overleden omdat ze dus wel iets hebben opgegeten maar te laat werd gezien wat het was
en mede omdat er op een foto niks te zien was
en nu afgelopen week een doberteefje van een goeie vriendin ook dat ze kippenbotjes had gegeten !!! en nu nog in de krietieke dagen zit en duimen dat alles goed blijft gaan

het is slimmer om even een echo te laten maken
geeft meer duidenlijkheid aan
is lijkt me slimmer dan te wachten of het met de loopsheid te maken heeft
en het straks wel fout gaat

groetjes Irma
Door diana
ien , ik kan alleen maar zeggen
volg je gevoel.!!!!!!!!!!!!!!!!!1
als je je er zelf niet lekker bij voelt
eis dan een echo en foto,s is bij lady ook gedaan , maar omdat daar bijna niks op te zien was hebben ze haar open gemaakt .
kijk maarff onder lady,s discussie.
Ik wil ff aan Tannetje vragen wat ik haar nu nog evt extra kan geven buiten de c.b.
zodat e sneller opknapt .
Door ine
Vanochtend eerst een boterham gegeven, na een uur kreeg ze 100gr. CB. Ze loopt de keuken uit en alles komt er weer uit, ook de boterham.
Vanavond zijn we thuisgekomen en kreeg ze 300gr. CB. Ze loopt de keuken uit en gooit in 2 keer alles er weer uit! :-\
Dus nu ook in de avond een probleem.
Morgen weer naar de da! :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door