Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Gaby
Wow da's lekker dichtbij Monique :)
Ik las net alleen van Tannetje dat ze niet op lepto kan titeren. En ik weet niet of het zin heeft bij die twee van mij die tegen die tijd 2 jaar zijn.
De teef heeft puppy dp gehad. En ik heb haar daarna nog lepto gegeven en deze een paar wkn later nogmaals, dat is op de rabiës na alles wat ze tot nu heeft gehad. En eigenlijk wilde ik het daarbij laten. Al twijfel ik dus soms nog over de lepto in de toekomst.
En mijn jonge reu heeft ook puppy dp gehad, en ik zag maar 1x lepto en deze heb ik niet herhaald, da's misschien niet zo slim. Zou het afdoende zijn als ik de lepto nogmaals geef in het voorjaar?? zou dat ok moeten zijn??
Jammer dat er niet op lepto getiterd kan worden.. hij heeft de eerste lepto dus gehad op 9wekn en deze niet herhaald.
Door *Monique
[quote="Gaby"]
Wow da's lekker dichtbij Monique :)
Ik las net alleen van Tannetje dat ze niet op lepto kan titeren. En ik weet niet of het zin heeft bij die twee van mij die tegen die tijd 2 jaar zijn.
De teef heeft puppy dp gehad. En ik heb haar daarna nog lepto gegeven en deze een paar wkn later nogmaals, dat is op de rabiës na alles wat ze tot nu heeft gehad. En eigenlijk wilde ik het daarbij laten. Al twijfel ik dus soms nog over de lepto in de toekomst.
En mijn jonge reu heeft ook puppy dp gehad, en ik zag maar 1x lepto en deze heb ik niet herhaald, da's misschien niet zo slim. Zou het afdoende zijn als ik de lepto nogmaals geef in het voorjaar?? zou dat ok moeten zijn??
Jammer dat er niet op lepto getiterd kan worden.. hij heeft de eerste lepto dus gehad op 9wekn en deze niet herhaald.
[/quote]

ik zou het even met Tannetje overleggen ;)
Door Paula1976
Vorig jaar ben ik ook met Tico in maart bij jou geweest voor het titeren. Het maakt mij niet uit of ik nu naar Beltrum moet, kan ik ff checken hoe het met je aspergeplanten gaat! ;-)

Maar ik zie net in een topic dat Quibus wil proberen een groepje in de regio Emmen bij elkaar te krijgen voor het titeren incl. lezing van Tannetje in januari/februari, dat zou voor mij helemaal ideaal zijn!! In januari komt er een 2e Chinees (ja ja, een echte nakerd!!!) bij ons wonen en die zou dan ook gelijk getiterd kunnen worden voor hij klakkeloos alle pupentingen krijgt. Tico is vorig jaar ook maar 2x geënt en hij had in maart een super bescherming!

Dus ik wil wel naar Beltrum komen, maar als het Quibus lukt in Emmen, dan ga ik naar Emmen.
Door *Monique
[quote="AnnemiekenBram"]
Hoi Monique,

Ik ben geïnteresseerd hierin. Graag meer info t.z.t., alvast bedankt!
groeten,
Annemiek (Rekken) :)
[/quote]

ik zal met Tannetje een datum gaan prikken, want we hebben geloof ik nu genoeg honden (moet nog ff inventariseren).
Houd je zelf dit topic ook even in de gaten. Het gaat bij jouw om 1 hond?
[quote="K&D"]
Ja, het is alweer een tijd geleden dat Dubhe gevaccineerd is.  En Kyrah kan dan mooi meedoen. :)
[/quote]

Ga jij voor de inenting of titerbepaling?

Ik heb op dit moment de volgende mensen en honden:

Pauline: 2 honden (1 titer, 1 enting)
K&D: 2 honden (2 enting ?)
Annemieken Bram: 1 hond (1 titer)
Jannie Kluytmans: 1 hond (1 titer)
Wilma te Raa: 1 hond (1 titer)
Karin Tombergen: 1 hond (1 titer)
Monique Krabben: 1 hond (1 titer)
Hansje: 1 hond (1 titer)
Hellen (plant) 1 hond???
Monique (ikke): 2 honden (Didge titer en Weil, Bantu titer?? weil enting) en beide honden neospora bloedonderzoek

Dit zijn de mensen die aan mij hebben doorgegeven interesse te hebben te komen. Willen jullie zelf aan Tannetje doorgeven of er getiterd moet worden of ingeent en zo ja wat (als dit nog niet bekend is)
Laatst gewijzigd door *Monique op wo 15 dec 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door