Klinkt goed!!
Go Linga op naar weer lekker kunnen wandelen en rennen!
Moderator: Lizzy
-Saskia- schreef: Succes vandaag!De afspraak is afgezegd wegens zeer goede vorderingen..zie pag 33
Lizzy schreef:Ik ben blij voor je hoor !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt in het geheel niet ontevreden! Sterker nog, ik vind dat het hartstikke goed gaat! Ze gebruikt haar 4de poot echt steeds vaker en op sommige stukjes gewoon 100%. En dan loopt ze natuurlijk nog wel als een manke Nelis maar ja, dat is logisch. Ik ben ZO tevreden over de voortgang dat ik de afspraak voor morgen heb afgezegd (in overleg). Zoals het er nu naar uit ziet, is het echt een forse dip geweest (oorzaak onbekend) maar ze is nu nog beter dan de vrijdag voor de dip.
En ik vind dat ik dan best even een ronde dansje mag maken, voorzichtig. Wat jullie?
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Het is vandaag weer een beetje beter dan gisteren. Wat doet die trut? Springt tegen me opPositieve instelling werkt het beste! We duimen hier nog steeds op volle kracht voor jullie spikkelmeis.. Zo te zien heeft ze er niks aan over gehouden maar hemel, ik sta echt doodsangsten uit met haar! Ik heb de afspraak dus inderdaad afgezegd. Dat had ik ook zo afgesproken met Krooshof. Ik denk dat ze misschien al een beetje het vermoeden had dat het snel beter zou gaan. Zeker omdat ze helemaal geen gekke dingen had gedaan en de boel eigenlijk niet losgescheurd kon zijn. Nou ja goed, we zijn nog steeds niet uit het bos natuurlijk. We hebben nog 4 weken strenge revalidatie te gaan. En het is dus ook de vraag hoe die nylon teugels zich gaan houden. Of haar lichaam ze afstoot of niet. Want dan moeten we nog een keer terug. Dan moeten ze verwijderd worden. Ik ga er gewoon even niet van uit. Ik ga gewoon een keer van het beste scenario denkbaar uit! En dat is dat ze over 6 weken voorzichtig langzaam aan wat meer mag doen en misschien zelfs aan de uitlooplijn kan lopen!