Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Fido schreef: Meid.... zal ik een doosje geduld toesturen  :biggrin2:  :-* :bigarmhug:
Ja, graag. Doe maar 2 :biggrin2:

Nou, het is gewoon giga schrikken. Ik heb totaal nul ervaring met kruisbanden (volgens mij kunnen ze beter een poot breken) maar vrijdag ging het best goed en liep ze op 4 poten, zaterdag gebruikte ze haar poot helemaal niet meer!
Lizzy schreef: OMG! Ik geloof verdomd dat het duimendraaien een beetje begint te helpen! Ik bespeur een zeer lichte verbetering!!!!!!!!!!! Ik heb zin om een gat in de lucht te springen!!!!!!!! Maar ik beheers me. Ohhhw, het zal toch niet waar zijn?!!
wow!!
dan ga ik nog een tandje harder duimen!!!
Arme Linga en jullie  :-*

Sien had een paar dagen na haar operatie ook ineens een terugval. Ik was er zelf niet bijgeweest, maar toen ik thuis kwam, zat ze te gillen in de bench. Nu denkt Sien nogal snel dat ze doodgaat en daar word ik dan erg zenuwachtig van. Ik heb Sien max aan dope gegeven en op advies van de dokter de dope opgevoerd voor een kat van ruim 7 kilo, terwijl ze ruim 5 is.
Nu heeft Sien niets aan haar nieren en hield ze zich behoorlijk rustig en goed toen in de bench. Ik wilde gewoon haar pijn (en de stress en zenuwen die ze er van kreeg) zoveel mogelijk verminderen.
Ik heb werkelijk geen idee wat er gebeurd is, dat ze ineens zo'n ernstige terugval heeft gekregen. Nou ja, ik weet in ieder geval wel dat ze nu nog strenger aan mijn regiem moet voldoen. Leo is wat zachter voor haar dan ik. Linga is een hond die erg moeilijk poept. Ze wil DAAR. En dat is ongeveer bij de HEMA (een uitdrukking om aan te geven dat ver weg is). En Leo loopt dan gerust naar de HEMA. Ik niet. Ik loop tot het veldje, daar mag ze poepen, loop het rustig 2 keer op en neer maar dan gaan we naar huis en is d'r kans op kakken verkeken. Ik denk dan "ze kakt de volgende ronde wel weer" en aangezien ik iedere 2 uur met haar ga lopen, komt dat wel weer goed. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En verder, als ze niet buiten loopt zit ze in de bench.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door