Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dit soort zaken worden niet gezien als zijnde spoed. Dus maandag ben ik de eerste die aan de telefoon hangt! Gisteren heb ik echt een paar keer gigantisch lopen janken. Want dit is gewoon zo rot :'(. Vandaag probeer ik me een beetje rustig te houden maar ik heb serieus een humeur om op te schieten. Mijn lontje is beyond kort, zeg maar :-X

Ik kreeg (heel lief) van Edith een PB. Erwin zegt dat het kan, een terugval. Als ze geen gekke dingen heeft gedaan, is het mogelijk dat dit een tijdelijke terugval is. Ze heeft geen gekke dingen gedaan. Dus ik probeer er zo positief mogelijk in te staan. En de doem-scenario's een beetje van me af te zetten. Ben daarnet weer met haar wezen lopen (ik ga iedere 2 uur een klein stukje met haar lopen) en het leek ietsjes beter te gaan dan gisteren en vanmorgen. Wel veel slechter dan vrijdag maar ja gut, ik probeer maar een beetje hoop te houden.....

Ze heeft daarnet lekker op een heel groot stuk koeienhuid liggen kluiven en dat vond ze wel erg lekker. Ze is trouwens de blond en te gespikkeld voor intelligente spelletjes :-X. Ehhh Marije, ik vrees dat Linga een stukje hout van een van jouw speeltjes heeft afgebeten :-[. Ze dacht "naaaah, hoe dit werkt weet ik niet (blonT) maar met grof geweld krijg ik dit stukje bewegend hout er vast wel uit". Ik koop een nieuwe voor je :-*
Lizzy schreef: Biscuit vindt 'm wel erg leuk trouwens. Ja nee, niet dat ze 'm snapt. Maar ze vindt 'm wel erg leuk :biggrin2:

Leo moest erg lachen om het verhaal :biggrin2: :biggrin2:
Jammer dat ze spikkels heeft anders had ze hem niet alleen leuk gevonden maar kon ze er ook nog wat mee  :biggrin2:
vanaalst schreef: is dat de beruchte bom?
jip  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door