Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Ik zie geen vooruitgang met gisteren maar ik denk niet dat we iedere dag zo'n redelijke sprong kunnen en mogen verwachten.
Ik denk het ook niet al zou je dit zo graag willen. Kon je Linga maar beter kijken he ;). Gelukkig is er al mooi vooruitgang te zien, langzaam aan :-*
Ik heb dit destijds gemist allemaal, dus aan mijn ervaringen heb je niks meer
Mijn Berner is destijds ( april en juni 2010) bij Hopmans geopereerd aan beiden gescheurde kruisbanden en meniscus, en kan hem zeker aanraden
Super snel herstel, en je ziet er niks meer van, ze kan alles weer
Fijn te lezen dat het met Linga goed gaat, het voordeel van Myra was dat ze een ontzettend rustige hond is, dus rustig houden was niet nodig gelukkig
Wat lees je trouwens veel over gescheurde kruisbanden, voordat het met Myra gebeurde stond ik daar totaal niet bij stil, maar het valt nu wel op
Ging het de afgelopen dagen elke dag een beetje beter, hebben we vandaag echt een dramatische verslechtering :'(. Ik snap er echt helemaal 100 keer niks van. Er is niks gebeurd, ze heeft geen rare bewegingen gemaakt, gisterenavond liep ze nog een soort van aardig, vanmiddag is het alsof we 2 weken terug gezet zijn in de tijd :'(
Hè, nee toch, en ik kwam hier net even kijken om te zien of de stijgende lijn in Linga's herstel zich vreugdevol aan het doorzetten was! Wat sneu voor jullie allemaal! Hopelijk is het maar een tijdelijk terugslagje en heeft ze inderdaad wat raar gelegen, en gaat het later vandaag (en morgen, en overmorgen, en over-overmorgen en, en...) weer gewoon iedere dag een stukje beter. Of was die sprong vooruit van een paar dagen geleden misschien net iets te veel van het goede? Beterschap in ieder geval. 
MarijeEnBoomer schreef: Och meis  :( kan het dat ze erop gelegen heeft tijdens het slapen en dat het daarom wat pijnlijker is?!
Nee, ik geloof dat niet. Als ik het zo eens met mijn ongetrainde oog bekijk? Zijn of die nylon teugels afgebroken of hebben de hechtingen losgelaten. En vraag me niet hoe/wanneer want ze staat onder strenge supervisie en er is gewoon niks geks gebeurd. Ik ben heel erg bang dat ze opnieuw geopereerd moet worden. Ze gebruikt de poot gewoon helemaal niet meer, net als net na de operatie......
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door