Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
Truus schreef:
Als je hem nog kwijt wil straks tenminste ;D Je gaat er enorm aan hechten lijkt mij, met al die verzorging.
Enfin.....komt tijd,komt raad eh.
Dat zie je straks maar weer ;)
Succes!!!!!
Ja, zal zeker erg moeilijk worden ...........
Daarom moet ik ook wel HEEL ERG ZEKER weten, dat hij een heel goed tehuis krijgt .........
Hij zal echt niet naar de eerste de beste gaan hoor ;)
Ik hoop, dat we iets bij bekenden zullen vinden ...
Door Nitus
Fijn dat het zo goed gaat met Arak, hij komt er wel, daar ben ik van overtuigd, dankzij jouw goede zorgen :).
En een goed tehuis komt ook wel, daar ben ik ook van overtuigd, geef Arak maar een lekkere knuffel van mij :-* :-* :-*.
Door danielle1980
wat fijn dat t met arak de goede kant op gaat.
daar zal je wel blij mee zijn.
en leon en janet natuurlijk ook.

hopelijk gaat alles nu de goede kant op en zal hij weer leuke baasjes vinden. :D
Door tieneke
chamourel schreef: ja ze is werkelijk een schat.................. ;)
ik zou ook echt niet weten hoe haar ooit te bedanken....
als zij niet alles direct had laten vallen en hem was gaan halen , was hij er niet meer :(
we blijven duimen en kaarsjes branden zo'n 300 kilometer bij karin en arak vandaan, dat het goed blijft gaan en hij er echt door komt.......

groetjes janet
He!hallo ;) :D
Wat leuk dat je nu ook bp'r bent geworden ;)
Door tieneke
Karin & Pyrs schreef:

Helaas hebben zijn eigenaars vandaag te kennen gegeven, dat zij hem niet meer terug willen hebben ...
Zij kunnen het niet aan .............
Zij weten werkelijk niet wat ze zullen missen aan deze heerlijke, super lieve en gehoorzame schat !!

Ongelooflijk :o :o
Wat kunnen ze niet aan ???
Door haar goede inzicht had de pup niet meer geleefd,bah!!! >:(
Hopelijk zorgen ze beter voor de andere pup :-\
Door Eidos
Owwwwwwwwwh verdorie... waarom wil sven nu niet een pup erbij .,.... anders.... :-\

Maar ben blij te horen dat het met Arak zo goed gaat !!! Geef die kleine scheet een lieve knuffel van me :-*
Door K@rin
gonny schreef: Hoe is het met Arak????
Het gaat heel goed met Arak !!
Hij is ook al weer een paar kg aangekomen !
Door gonny
Karin & Pyrs schreef:

GELUKKIG!!! geef hem maar een knuffel!! :-*
Door casangio
Karin & Pyrs schreef:

Karin volgens mij heb jij het in je vingers, toppie hoor dat jij je zo inzet voor dat puppy, dat noem ik nou echte dierenliefde.
Door K@rin
CaSanGio schreef: Karin volgens mij heb jij het in je vingers, toppie hoor dat jij je zo inzet voor dat puppy, dat noem ik nou echte dierenliefde.
:-* :-*
Als je hem zou kennen, zou je hetzelfde doen ;)
Het is een vreselijk lief en dapper pupje !!
Ik ben ook een dagboek van hem aan het bijhouden, met o.a. veel foto's over het verloop. Wanneer het zeker is dat hij helemaal geneest en de verbetering bijna defenitief is ga ik het dagboek openbaar maken.
Door Truus
Karin & Pyrs schreef:

:-* :-*
Als je hem zou kennen, zou je hetzelfde doen ;)
Het is een vreselijk lief en dapper pupje !!
Ik ben ook een dagboek van hem aan het bijhouden, met o.a. veel foto's over het verloop. Wanneer het zeker is dat hij helemaal geneest en de verbetering bijna defenitief is ga ik het dagboek openbaar maken.
Misschien iets voor Barfclub Karin? ;)
Door K@rin
Truus schreef:
Misschien iets voor Barfclub Karin? ;)
Nou misschien wel ja !!
Ik hoop in ieder geval, dat anderen er dan van kunnen leren en soortgelijke pupjes een eerlijke kans krijgen ............
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door