Nitus schreef: Voor een pup met melktandjes maakt het toch niet uit of de botten hard zijn? Hij ruilt z'n tandjes straks toch inHij kan er niks mee en Karin zocht iets waar deze pup lekker op kan kluiven.. En ondertussen is hij wel lekker bezig.
Moderator: Lizzy
Nitus schreef: Voor een pup met melktandjes maakt het toch niet uit of de botten hard zijn? Hij ruilt z'n tandjes straks toch inHij kan er niks mee en Karin zocht iets waar deze pup lekker op kan kluiven.. En ondertussen is hij wel lekker bezig.
Angelique schreef:Oh, ik dacht dat ie daar wel op kon kauwen
Hij kan er niks mee en Karin zocht iets waar deze pup lekker op kan kluiven.
Lizzy schreef: Ik vraag het me dus af of een pup er niks mee kan... Ze kunnen er toch wel een beetje mee dollen en klooien? Ik snap anders niet goed waarom Ian B het over dino-botten heeft. Dat zijn delen van poten! Ik kan me trouwens ook vaag een foto van de puppen van Paul herinneren waarbij ze ook doorgezaagde boegbouten van Bertus hadden gekregen... Nou, dat zullen we ff aan hem vragen als hij weer op Barfplaats komtLaat ik het dan anders zeggen. MIJN pups konden er niks essentieëls mee op kluifgebied, dollen en klooien doen ze meer met speelgoed dan met een dinobot. En Karin heeft het erover om 'm tussendoor iets eetbaars/kluifbaars te geven omdat de hond peut heeft van de prednison.!