Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ilse
Hoi,

Ik vind het heel erg knap wat je doet. Nee ik had hier nog nooit van gehoort. Ik hoop maar dat tie heel snel weer opknapt. Ook voor jou, want het moet wel heel moeilijk zijn voor jou, dat hij straks weer weggaat.
Maar ik vind het erg leerzaam om te lezen.

En ja ook al heb ik zelf genoeg ellende meegemaakt, ik vind fokken nog steeds leuk!!!!!
Door gonny
poeh!! idd geen leuke uitslag!! heel veel sterkte met die kleine moedige vent!!!! :-* :-*
en nogmaals ik vind het zo enorm geweldig dat je dit doet!!!! :D
Door *Lia*
Hoi Karin,hoe gaat het met de kleine Arak. Ik zou recht hetzelfde gedaan hebben als jij,zeker weten.Elk leven is er 1 om gered te worden.Sterkte met je pleegkind. :D
Door tieneke
Hoe is het nu Karin?
Ik hoop echt dat Arak zich hierheen doorheen slaat !
Aan jou inzet en vechtlust zal het niet liggen ;) :-*
Door K@rin
tieneke schreef: Hoe is het nu Karin?
Ik hoop echt dat Arak zich hierheen doorheen slaat !
Aan jou inzet en vechtlust zal het niet liggen ;) :-*
Het gaat heel goed met Arak !!!
Hij blijft heel goed eten en draaft de hele dag achter mij aan ;D
Hij wordt steeds sterker en wanneer de grote Pyrs aanslaan als ze wat horen, dan gaat hij ook heel hard mee staan blaffen .............
Normaal gesproken zou ik dat niet goed vinden, maar nu ben ik blij, dat hij zo allert is ;)
Ik heb nu trouwens ook kontakt met diegene, die het stuk over PS op haar website heeft staan. Zij is ook heel enthousiast om van mij te horen en ik kan al mijn vragen op haar afvuren.
4 maanden geleden heeft ze contact gehad met iemand uit Amerika, met een beagle-pup die ook PS HAD .........
Hij is er helemaal overheen gekomen. Met de door haar gefokte Sheltie Ezra gaat het ook nog heel erg goed (die had in 1998 PS)
Door Lizzy
Jeetje, wat goed om te horen zeg!! Echt geweldig! Ik kan me voorstellen dat je nu blij bent met zijn geblaf ;D
Door tieneke
Waanzinnig goed nieuws!
Ik zelf had er ook nog nooit van gehoort.
Gelukkig werd deze ziekte door jullie op tijd herkent.
De pup heeft heel erg veel geluk gehad :D
In principe was hij er niet meer geweest! :-X
Bravo!!Karin je bent de redder van de week :-*
Door Francisca
:-* Voor Arak. En ook voor jou een :-* , omdat ik je een kanjer vind dat je dit allemaal doet voor Arak. :D
Door chamourel
ja ze is werkelijk een schat.................. ;)
ik zou ook echt niet weten hoe haar ooit te bedanken....
als zij niet alles direct had laten vallen en hem was gaan halen , was hij er niet meer :(
we blijven duimen en kaarsjes branden zo'n 300 kilometer bij karin en arak vandaan, dat het goed blijft gaan en hij er echt door komt.......

groetjes janet
Door lekker kort
Dat is me nogal wat Karin ik hoop dat je de kleine erdoor sleept. (natuurlijk doe je dat)

:-* Fritz.
Door K@rin
Nitus schreef: Karin, hoe gaat het nu met Arak?
Het gaat nog steeds heel goed met hem !!
Alleen zijn de bulten nu wel aan het kapot barsten ......
Maar dat kan ook niet anders, want die zaten er nu eenmaal. Ik heb gelukkig al een paar dagen geen nieuwe bulten ontdekt ...
Zijn gezichtje is aan het herstellen/genezen. Het rode is er af, alleen zitten er nog gedroogde korsten, die langzaamaan verdwijnen.
Zijn oortjes zijn ook al een paar dagen mooi schoon !
Zijn oogjes zijn niet meer ontstoken, het pigment begint zelfs al weer terug te komen.
Hij heeft nog steeds prima ontlasting.
Hij is heel graag met de andere honden buiten, kuiert lekker de hele tuin door.
In huis is hij constant bij mij in de buurt ...
Ook een Italiaanse fokster is voor mij aan het speuren geweest en heeft ook informatie gevonden, waardoor we steeds meer goede hoop krijgen, dat hij er doorheen komt !!
Helaas hebben zijn eigenaars vandaag te kennen gegeven, dat zij hem niet meer terug willen hebben ...
Zij kunnen het niet aan .............
Zij weten werkelijk niet wat ze zullen missen aan deze heerlijke, super lieve en gehoorzame schat !!
Door Truus
Pfffff, gelukkig gaat het beter en het lukt je vast en zeker Karin om deze lieverd er boven op te krijgen.
Je bent een engel :-*
Jammer dat de eigenaar er verder van af ziet, raar!
En nu?
Door K@rin
Truus schreef: Pfffff, gelukkig gaat het beter en het lukt je vast en zeker Karin om deze lieverd er boven op te krijgen.
Je bent een engel :-*
Jammer dat de eigenaar er verder van af ziet, raar!
En nu?
Voorlopig zit hij hier nog goed hoor !!!
Maar er zal toch een ander baasje voor gezocht moeten worden, ondanks, dat dat dan voor mij heel erg moeilijk zal zijn ................
We zien wel hoe het verder gaat .........
Voorlopig geniet ik nog volop van hem :)
Door Truus
Karin & Pyrs schreef:
Voorlopig zit hij hier nog goed hoor !!!
Maar er zal toch een ander baasje voor gezocht moeten worden, ondanks, dat dat dan voor mij heel erg moeilijk zal zijn ................
We zien wel hoe het verder gaat .........
Voorlopig geniet ik nog volop van hem :)
Als je hem nog kwijt wil straks tenminste ;D Je gaat er enorm aan hechten lijkt mij, met al die verzorging.
Enfin.....komt tijd,komt raad eh.
Dat zie je straks maar weer ;)
Succes!!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door