Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
sylvia schreef: ja ik ook dat Carlo wat vind , want als hij niks vind dan ben je helemaal in de aap gelogeerd :-\
Wat dan? :-\ :-X
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht! :-[
Door sylvia
Ine schreef:

Wat dan? :-\ :-X
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht! :-[
nou ten eerste zit je dan aan de volgende reeks onderzoeken die gedaan moeten worden
Door ine
Niets te zien op de foto's. De maag ledigt zich mooi in de darm. De darm lijkt helemaal in orde te zijn. Hooguit toch nog iets in de maag, maar dan zouden we over een paar uur nog een foto moeten maken. Bij het voelen aan de maag, geeft ze geen krimp.
Ze krijgt nog 2 dagen antibraakmiddel en we geven 4x per dag voeding. Vanaf zondag/maandag zou er eventueel dus weer een probleem kunnen zijn.
Iemand nog ideeën? :-\
Door Mister T
Ine schreef: Niets te zien op de foto's. De maag ledigt zich mooi in de darm. De darm lijkt helemaal in orde te zijn. Hooguit toch nog iets in de maag, maar dan zouden we over een paar uur nog een foto moeten maken. Bij het voelen aan de maag, geeft ze geen krimp.
Ze krijgt nog 2 dagen antibraakmiddel en we geven 4x per dag voeding. Vanaf zondag/maandag zou er eventueel dus weer een probleem kunnen zijn.
Iemand nog ideeën? :-\
getver!daar word je ook niet veel wijzer van :-\ niet dat ik lisa nou wat toewens maar dan wist je wel wat :-\
en nee...ik zou het niet weten... :-[
Door Lizzy
Ik weet het ook niet Ine... ik weet alleen 1 ding en dat is dat veelvuldig overgeven vaak duidt op een darmblokkade of iets in de maag. Ik weet ook dat ze op foto's eigenlijk betrekkelijk weinig/niets kunnen zien.
Door Nitus
Hè getsie Ine, dus nu ben je nog niets wijzer :(, hopelijk dat er wat op de maagfoto's te zien is. Verder kan ik je helaas niet helpen, sorry.
Sterkte Ine en beterschap voor Lisa :-*.
Door ine
We doen voorlopig even niets.
Ga haar eerste voeding verplaatsen naar het begin van de middag. Even dat uit proberen.
Het feit, dat ze afgevallen is, daar zit ik mee. Verder merk ik niets aan haar. :-\
Dank allemaal voor het meeleven!
Met Deetje gaat het weer lekker, haar anus is weer wat normaler van kleur en ze heeft nergens last van!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door