Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ze heeft behoorlijk pijn hoor... En haar knie is ook erg dik en rood. Gatsie, ik hoop dat dat gauw wat minder gaat worden....

Hier foto's van haar contraptie en de wond:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die kop van Linga "lekker is dat weer, dat ik weer op m'n voordeligst wordt gefotografeerd ::). Zout eens even op zeg".
Afbeelding
Lizzy schreef: [Die kop van Linga "lekker is dat weer, dat ik weer op m'n voordeligst wordt gefotografeerd ::). Zout eens even op zeg".
Afbeelding
  ;D ;D
Wat een handige constructie om de dame toch even uit te laten.
Sterkte met de prinses, en dat ze nog maar lang op haar erwt mag liggen, maar wel snel opknapt.
Truus schreef: Afbeelding

Wat een geweldige constructie heeft Leo gemaakt Liz !!!!!!!!
Hoe heeft hij dat zo snel bedacht joh, waarvan is het gemaakt en hoe?
Ziet er super uit om te gebruiken.
Het voorste stuk is natuurlijk gewoon een tuigje. De band achter is een "leger belt" van de dump. Die kun je simpel op maat maken. Tussen het tuig en de leger-belt heeft hij een splitter gedaan, waar je "normaal gesproken" twee honden mee uit laat (aan 1 riem). En daaraan een korte riem/lus.

Lingie is not amused nee :o :biggrin2:

Zeg, nou heb ik een misschien bezopen vraag. Maar ik probeer haar weerstand wat op te krikken door haar propolis te geven (en Traumeel enzovoorts). Is dat nou slim, gezien die kunst-kniebanden, waarbij gevaar voor afstoting is? Want ik weet wel dat als ze bijv. een niertransplantatie bij mensen doen, mensen ook immuunsysteem-verzwakkende middelen krijgen, om afstoting van de nieuwe nier te voorkomen.... :g:. Snap je mijn gedachtegang?
Wat heerlijk dat ze weer thuis is en buiten is geweest!
Prachtige constructie trouwens die Leo heeft gemaakt voor haar, alweer zo'n handige knutseltruc van Leo voor de hondjes!

Waarom gebruik je geen traumeel gel?
Ik heb volgens mij ergens nog wel wat liggen, je mag het zo hebben hoor als ik het nog kan vinden  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door