Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gelukkig dat de operatie achter de rug is en goed verlopen is!
:bigarmhug: voor Linga, dat ze zich maar gauw wat beter mag gaan voelen.
Hydrotherapie en Fysio lijken me een goede stap als ze weer wat hersteld is van de operatie.
Maar dat zal Yolanda jullie ook vertellen.
Veel succes en sterkte met opbouwen straks!
Zo. Linga heeft geplast. Leo heeft een constructie gemaakt om haar buik (achterkant) en borst. Met stevige banden. Dat ging goed. Ze wil nu even niet in haar bench dus ze ligt in haar mand. Is net zelf op gestaan om wat te drinken. Ze gebruikt de pijnlijke poot nog niet hoor, maar dat lijkt me niet abnormaal, de dag na de operatie.

Ze heeft ook gegeten. Ze had bere-honger. Ik heb haar alleen pens, hart, nier en lever gegeven. Lekker laxerend.
woo..fijn dat het goed gegaan is...Nu weer duimen dat het revalideren ok goed gaat, maar met 2 van die superbaasjes kan ik me niets anders voorstellen dan dat Linga snel weer lekker kan rennen...(we gaan wel eerst even met de ketingzaag alle bomen in jullie omgeving kappen natuurlijk  ;) )

Ben heel benieuwd naar de constructie!
Nicky schreef: woo..fijn dat het goed gegaan is...Nu weer duimen dat het revalideren ok goed gaat, maar met 2 van die superbaasjes kan ik me niets anders voorstellen dan dat Linga snel weer lekker kan rennen...(we gaan wel eerst even met de ketingzaag alle bomen in jullie omgeving kappen natuurlijk  ;) )

Ben heel benieuwd naar de constructie!
als je het maar laat dat zijn ook mijn bomen hoor  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Amber genas ook helemaal volgens het boekje de eerste dagen . Van sommige honden hoor je weleens dat ze bv een dag of vier vijf niet kunnen poepen . Ging met Amber allemaal prima , een dag na de ingreep al een pracht van een drol . Totdat ze een paar dagen daarna ineens enorm begon te hijgen . Ik had haar al een tijdje geobserveert en had niet de indruk dat ze meer pijn had . Toen dacht ik laat ik toch eens een handschoen aantrekken en die vet maken . Dat gedaan en Amber op haar zij gelegd ... heel voorzichtig naar binnen gegaan en ja hoor bingo . Ik voelde een keiharde knikker en heb die er heel voorzichtig uitgehaald , Amber gaf een zucht van opluchting en stond op , naar buiten en toen kwam er nog een heleboel achteraan
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door