Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wij Tjerk weer thuis en jullie Linga :)
Klinkt als een pittige operatie, mooi dat alles goed is gegaan. Nu veel sterkte met de rustperiode en daarna op naar een geslaagde revalidatie.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Lizzy, is het een idee om in de revalidatie ook met Linga hydrotherapie te gaan doen? Dan wel die op een hydroloopband, dan kan ze zonder belasting beginnen met de juiste beweging te maken en dan langzaam aan steeds zwaarder laten werken. Bij Didot en Nox is het een zeer waardevolle therapie, ze kunnen dan niet smokkelen en moeten de beweging netjes afmaken. Als het nog niet helemaal goed gaat zie je het ook direct en weet je waar je aan kan werken.
Ik weet niet wie er bij jou in de buurt zit die er erg goed in is, maar wil wel gaan navragen hoor :)
Ik zit inderdaad ook aan hydrotherapie te denken. Ik heb eigenlijk niet aan Yolanda gevraagd wat zij daar van vindt, hydrotherapie en fysiotherapie enzo. Maar goed, kan dat ook wel aan een goede fysiotherapeut vragen. Of volgende week donderdag naar haar telefonisch spreekuur bellen. Goeie van jou!

Nou, Linga is met geen 100 paarden uit de bench te krijgen. Ze is de nacht goed doorgekomen, ze is alert, ze heeft net lekker wat karnemelk met honing en COX Compositum gedronken, maar ze komt de bench niet uit. Gisterenavond heeft Leo haar opgetild en buiten neer gezet maar in 1 rechte lijn rende ze op 3 poten weer naar binnen. Zo meteen gaan wij haar toch even dwingen om de bench uit te gaan. Leo is nog even een uurtje naar bed (hij heeft op een luchtbedje naast haar gelegen) en als ie wakker is, gaan we haar samen even uit de bench sleuren. Want ondertussen zal ze toch echt een keer moeten piesen. Ze heeft gisteren ook een infuus extra gehad!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door