Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

margreet schreef: Fijn dat het allemaal naar wens gelopen is en je meisje weer thuis :-*
mag ik wel vragen waarom ze geen nieuwerwetse methode gebruikt heeft? als ze al vermoedt dat die kunstbanden toch weer afscheuren etc?
ben hier heel benieuwd naar.
Omdat ze deze methode heel erg zwaar en ingrijpend vindt (ze zagen botten door en zetten de boel met schroeven vast, die er op een gegeven moment, met de TPLO, weer uit moeten) terwijl ook deze operatie niet altijd de gewenste resultaten geeft. Omdat Linga's spierontwikkeling en conditie zo goed is, verwacht ze dat Linga's spieren en pezen deze functies zullen gaan overnemen (die van de kruisbanden).
Lizzy schreef: Omdat ze deze methode heel erg zwaar en ingrijpend vindt (ze zagen botten door en zetten de boel met schroeven vast, die er op een gegeven moment, met de TPLO, weer uit moeten) terwijl ook deze operatie niet altijd de gewenste resultaten geeft. Omdat Linga's spierontwikkeling en conditie zo goed is, verwacht ze dat Linga's spieren en pezen deze functies zullen gaan overnemen (die van de kruisbanden).
Aha op die fiets.
Gelukkig is het dan bij Nicky wel allemaal goed gegaan,die loopt als een kievit en heeft gelukkig na die operatie nooit meer ergens last van gehad.
Nynke F schreef: ik weet wel dat er van die loopbanen in zwembaden voor honden zijn  :-\ :-\ in Dordrecht meen ik ??
Ja dat ken ik ook, ik ging een tijd terug met
een vriendin en haar hond in de buurt van Antwerpen,
was trouwens super om te zien.
Die hond had trouwens hetzelfde als Linga nu, en knapte
erg snel op met die hydrotherapie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door