Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lieve Linga ik ben in gedachten bij je  :-* Mijn duimen draaien voor een hele goede afloop .
Lizzie heel erg veel sterkte morgen , ik begrijp helemaal wat jullie door gaan maken . Maar ons meiske is er ook doorheen gekomen hoor , als het eerst maar weer achter de rug is en je schatje weer uit de narcose .
luka en kira schreef: Heel veel sterkte morgen!!!
Ik duim voor een geslaagde operatie.

PS Lizzy, houd je er rekening mee dat de weg vlakbij de kliniek is afgesloten? Veel wegwerkzaamheden in Hilversum!
Mijn ouders wonen er vlak bij, dus ik heb ervaring...  :D
Het is erg lastig om er te komen en kost meer tijd dan anwb routeplanner of tomtom aangeeft.
Misschien wist je het al, en anders hoop ik dat je dit nog op tijd leest?!

Groetjes Ineke
:-* voor Linga
Ja, ik had het van Krooshof gehoord. We moeten om 13 uur bij Krooshof zijn en we gaan hier om 11:15 uur weg. Dat lijkt me ruim op tijd.

Bedankt allemaal :-*. Ik ben bloed nerveus. Zou blij zijn als mijn meis weer veilig thuis is......
Lizzy schreef: Ja, ik had het van Krooshof gehoord. We moeten om 13 uur bij Krooshof zijn en we gaan hier om 11:15 uur weg. Dat lijkt me ruim op tijd.

Bedankt allemaal :-*. Ik ben bloed nerveus. Zou blij zijn als mijn meis weer veilig thuis is......
Ik kan het hier helemaal voelen  ;) Maar er gaan een heleboel goede gedachtes jullie kant op !
vandaag de grote operatiedag, vanmiddag is dat klaar en volgt eindelijk de weg naar langzaam maar volledig herstel. :)

Ik heb gedroomd over Slingie vannacht  :-[ dat ze weer geheel aan het dartelen en racen was, zag wel elke keer hele enge (soort halloween) bomen, maar die ontweek ze keurig.
Overigens dacht ikzelf dat ze gister al geopereerd was.
Kon de droom dus eerst niet thuis brengen, want tja ik heb geen spikkel en ook niet echt een spikkel in mijn nabijheid, waar ik een band mee zou kunnen hebben.
Nu ik topic gelezen heb, valt kwartje. Blijkbaar toch ergens in onder bewustzijn mee bezig. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door