Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
[quote="Ine"]
[quote="Truus"]
Ja, wat kan dit nou zijn Ine :-\. Ze is voor de rest dus levendig genoeg en je merkt er niks aan?
Ze eet toch niet stiekum bij de buren he ;)
[/quote]

Nee, maar misschien gooien de buren stiekem eten aan stokjes in mijn tuin? :-\
Na Deetje gister, krijg ik er rare ideeën over! :-\
[/quote]

ja zoiets dacht ik ook al,
misschien heeft ze ook een sate stokje op,
en hangt die nog ergens vast?

of kan dat niet denk je?

of misschien wel iets anders opgegeten?

ik hoop voor je dat de da morgen wat zal vinden en het snel weer over is
Door sylvia
Ja je zou nu toch wel gaan denken dat er misschien iets vast zit van binnen :-\ of dat er gewoon iets zit wat er niet hoort
Door Nitus
Ine schreef:

Nee, maar misschien gooien de buren stiekem eten aan stokjes in mijn tuin? :-\
Na Deetje gister, krijg ik er rare ideeën over! :-\
Ik vind geregeld karbonadebotjes in mijn tuin, en die liggen dan altijd onder de hulstboom. Ik verdenk de Kauwtjes, Vlaamse gaaien en Eksters ervan dat ze die ergens van de compost hoop halen en dan in onze boom gaan oppeuzelen.
Maar ik heb ook een tijdje een nare buurman verdacht, totdat ik regelmatig die vogels in m'n boom zag zitten.
Maar bij Lisa zou je ook haast aan een obstructie oid denken :-\.
Laatst gewijzigd door Nitus op di 05 okt 2004, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Binno
Nitus schreef: Ik vind geregeld karbonadebotjes in mijn tuin, en die liggen dan altijd onder de hulstboom. Ik verdenk de Kauwtjes, Vlaamse gaaien en Eksters ervan dat ze die ergens van de compost hoop halen en dan in onze boom gaan oppeuzelen.
::) Tja, da hebbe wij hier dus ook! :-\

Ben benieuwd of er idd niet ergens iets zit... Of een maagontsteking ofzo? Ik zeg maar wat. :-\
Snow heeft af en toe (als hij iets verkeerds opgegeten heeft) ook dagen dat hij 's morgens niet wil eten en geeft dan soms een beetje over (vooral geelachtig schuim). 's Avonds is er meestal niks aan de hand en eet hij wel gewoon. Hij is verder ook gewoon levendig dan. Maar dit duurt me toch ook wel ietsjes te lang, hoop dat je morgen meer weet. :-*
Door Lupa
ik zou toch een foto laten maken aangezien de andere een sate stokkje binnen had.
ik weet het niet ik vertrouwd het niet :-\
Door ine
We zijn net bij Garlo geweest. Antibraakmiddel gekregen, koek voeren (in de hoop, dat daarmee een eventueel iets ingekapseld door de darm passeert)
Morgen voer geven met contrastmiddel en rond 11 uur een foto van de maag en darmen. :-\

Vergeet te zeggen, dat ze sinds half september 2 kilo is afgevallen. :-X
Laatst gewijzigd door ine op wo 06 okt 2004, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Ine schreef: We zijn net bij Garlo geweest. Antibraakmiddel gekregen, koek voeren (in de hoop, dat daarmee een eventueel iets ingekapseld door de darm passeert)
Morgen voer geven met contrastmiddel en rond 11 uur een foto van de maag en darmen. :-\

Vergeet te zeggen, dat ze sinds half september 2 kilo is afgevallen. :-X
Goh, dat zijn toch zorgen he Ine, ik duim dat het allemaal mee valt. 2Kilo afvallen sinds half September, is best veel maar ze heeft natuurlijk ook niet veel binnen gehouden de afgelopen tijd.
Meissie...we leven met je mee hoor :-*
Door Sonja
Hè, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als ze al zoveel is afgevallen. Ik hoop dat je morgen positief nieuws hebt. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door