Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
[quote="Hitam"]
Hangt er een beetje vanaf of en wat hij vind bij lichamelijk onderzoek. Als hij echt niets afwijkends kan vinden wordt het een heel breed onderzoek. In elk geval: nieren, lever en bloedbeeld.
Drinkt ze meer dan anders?
[/quote]

Nee, ze drinkt niets meer en is verder ook heel normaal. Ze speelt, is alert en eet 's avonds dus wel zonder problemen. :-\
De vacht, die ze nog heeft (weinig dus) glanst ook normaal!
Door ine
[quote="Hitam"]
Hm, ik weet het niet. Misschien is het ook een soort maagirritatie of zo.
[/quote]

Wat dacht je van heel stiekem cb voor katten eten? :-\ :-X
Gister vond mijn zoon haar boven op de tafel bij de voerbakjes van de katten! :-[
Vanochtend heeft ze 50gr. gekregen en het zit er nog in!
Haar kaalheid lijkt op die van een teef, die een nest gehad heeft!
We blijven haar in de gaten houden en als we even weg gaan, gaat zij in de bench, zodat we zeker weten, dat ze niets anders eet!
Door ine
Lisa krijgt nu 's ochtends 50 gr en 's avonds 350gr., dit gaat al 5 dagen goed!

Helaas staat hier naast cb voor de katten, ook blikvoer en brokjes, Lisa maakte alle bakjes leeg, als ze de kans kreeg. Dat voorkomen we nu, door bij afwezigheid haar in de gang te leggen en 's nachts bij ons op de kamer!
Door Lizzy
[quote="Ine"]

Helaas staat hier naast cb voor de katten, ook blikvoer en brokjes, Lisa maakte alle bakjes leeg, als ze de kans kreeg. Dat voorkomen we nu, door bij afwezigheid haar in de gang te leggen en 's nachts bij ons op de kamer!
[/quote]

OK! Nou, dit klinkt goed Ine! Ik ben blij dat ze al vijf dagen haar ontbijt heeft binnen gehouden!
Door tieneke
[quote="Ine"]

[/quote]
Lees dit net ,maar gelukkig gaat het weer helemaal goed met Lisa ;)
Door ine
Helaas, een week verder komt ook dat er weer uit! :'(
Ik zet haar even op een ander merk, kijken of dat effect heeft. :-\
Door danielle1980
he vervelend ine,
het leek net de goede kant op te gaan.

hopelijk helpt een ander merk,
misschien moet je anders toch even de da bellen.

sterkte :-*
Door ine
Morgen toch maar eens gaan praten met de da. Ze heeft vanochtend alles er uitgegooid (niets opgegeten daarvan) en vanavond heeft ze met veel moeite nog geen 100gr. gegeten.
Verder merk ik niets aan haar :-\
Door Truus
Ja, wat kan dit nou zijn Ine :-\. Ze is voor de rest dus levendig genoeg en je merkt er niks aan?
Ze eet toch niet stiekum bij de buren he ;)
Door ine
[quote="Truus"]
Ja, wat kan dit nou zijn Ine :-\. Ze is voor de rest dus levendig genoeg en je merkt er niks aan?
[/quote]

Nee, maar misschien gooien de buren stiekem eten aan stokjes in mijn tuin? :-\
Na Deetje gister, krijg ik er rare ideeën over! :-\
Door Truus
[quote="Ine"]
[quote="Truus"]
[/quote]

Nee, maar misschien gooien de buren stiekem eten aan stokjes in mijn tuin? :-\
Na Deetje gister, krijg ik er rare ideeën over! :-\
[/quote]
Ik vind het ook allemaal maar raar hoor. Zo heb je nooit iets en nu met alletwee gedonder bah.
Het zal toch niet :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door