Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nou Lizzy, dan laat Leo indd maar die rekening betalen...echt zelf betalen, misschien dat ie dan achter zijn oor krabt ;) Contant afrekenen confronteerd nog meer, want dan ziet ie niet alleen cijfertjes ;)

Mannen ook he >:( Zo koppig als het maar kan...maar zo noemen zij dat niet he ;) die noemen dat standvastig ::)

Balen he...komt een hond super op de fluit, gebeurd dit :( Je zou er zo blij mee moeten zijn, maar in dit geval had ze beter niet kunnen luisteren ::) Arm ding ook, geef haar maar een knuffel ;)
Lizzy schreef: Nou, ik dacht er ook wel even aan hoor, aan die verzekering :-X

Ik moet zeggen dat Linga in de regel juist ontzettend oplettend is. En van haar had ik dit eigenlijk ook nooit verwacht. Henneke en ik hebben het zitten reconstrueren en we snappen nu hoe het gekomen is. Onze honden mogen dus niet door de bomen crossen. Maar, er is een veld waar boven naast staan, waar we een bospadje door het bos nemen. Lekker onduidelijk, voor onze honden. Goed, ze gingen er met z'n vieren vandoor en wat deden wij toen? Fluiten. En Linga komt als een tierelier op de fluit! Maar wat doet het mutsje..... Omkijken of Biscuit ook wel volgde :'(. En toen was het klabam :'(

Ik denk dat het niet zo gek is, om voor Bisq en Ling een verzekering af te sluiten. Hoewel Leo nog niet overtuigt is hoor. Misschien na de operatie, als ie heeft moeten afrekenen :-X

Net belde Dorothea me. En ook zij verwijst door naar Krooshof en Yolanda is ook goed met kruisbanden en meniscus. Dus ik ga morgen bellen of ik daar toevallig eerder terecht kan.
ik hoop erop dat het eerder kan dan maandag  :-*
Shit , en dat komt recht uit mijn hart.
Het is goed te opereren ja, maar ik vind de revalidatie zwaar.
Verder kan je kiezen uit 3 verschillende opties,kruisband vervanging door een kunstband of eentje van eigen lichaams materiaal, een TTA of een Tplo.
Nou sterkte maar weer. :-*
Ik heb prima ervaring met mevrouw Govers van de Wagenrenk, maar daar heb je nu niets aan. En mijn recente ervaring met Paul Groenestein van de Waterpoort uit Sneek is werkelijk geweldig.

Mijn ervaring met Maarten Kappen uit Eersel is slecht, die krijgt ze van mij geen hond meer in handen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door