danielle1980 schreef:Op de grote mond die je Karin geeft
en waar slaat dat op?

Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef:Op de grote mond die je Karin geeft
en waar slaat dat op?
Karin & Pyrs schreef:ja sorry hoor,
Jammer, dat je het zo opvat .............
Ik vind het prima hoor, doe het maar lekker op je eigen manier .........
sylvia schreef:ik zeg alleen wat ik denk,
Op de grote mond die je Karin geeft![]()
danielle1980 schreef:tussen zeggen wat je denkt en iemand een grote mond geven zit een wereld van verschil, heeft met iets van respect voor de medemens te maken
ik zeg alleen wat ik denk,
dat doen jullie ook allemaal.
Lisa schreef:ik snap wel dat karin bezorgt is en ben ook blij met haar hulp,
Natuurlijk ben je ongerust en probeer je vanalles voor de gezondheid van je hond, dat betwijfelt ook niemand hier. Maar een hond voelt heel veel dingen aan. Wij mensen kunnen elkaar voor de gek houden, een masker van vrolijkheid opzetten bijvoorbeeld, maar als je het niet voelt, een hond trapt er niet in. Toen bijv. mijn kat was overleden, was ik natuurlijk ontzettend verdrietig. Maar na een paar dagen ga je wel beseffen ik heb hier nog meer dieren in huis lopen die hebben ook recht op aandacht en leuke dingetjes ook al staat je eigen hoofd er niet naar. De hond vond ik ook wat down terwijl hij normaal een vrolijke malloot is. Uiterlijk ging ik gek doen met een speeltje, vrolijk tegen de hond praten, enthousiasme proberen te leggen in spel, maar hij trapte er niet in.
Wat ik hiermee wil zeggen is dus dat je hond prima doorheeft wat voor stemming jij bij je hebt. Dus ook als je je zorgen maakt, dat voelt een hond en kun je niet verbloemen.
Ik lees uit jouw reactie op Karin haar posting dat je je wat aangevallen voelt. Maar ik denk niet dat Karin dat zo bedoeld heeft, zo is het op mij althans niet overgekomen, enkel bezorgdheid om jouw hond. Enfin, ik wou met mijn verhaaltje alleen maar even duidelijk maken dat je onbewust toch dingen overbrengt op je hond. Ik hoop in ieder geval dat je hond heel snel weer opknapt![]()
sylvia schreef:nou vond gewoon dat ik zei wat ik dacht.
tussen zeggen wat je denkt en iemand een grote mond geven zit een wereld van verschil, heeft met iets van respect voor de medemens te maken
Helen schreef: En Lizzy, vind je Alphen nog steeds zo'n gat?ze wist wel in 1 keer mijn huis te vinden en dat is wel vrij knap![]()
danielle1980 schreef:Ja, maar wel met de goede aanwijzingen die we van jullie gekregen hebben
ze wist wel in 1 keer mijn huis te vinden en dat is wel vrij knap![]()
Lizzy schreef:ik hoop t ook,
Ja, maar wel met de goede aanwijzingen die we van jullie gekregen hebben!
Ik hoop ook dat Essie weer snel opknapt!
Lizzy schreef: Graag gedaan hoor meis! Het wandelen was wel lekker maar er stond een behoooorlijk harde en vrij koude wind. Dus we zijn best wel moe, maar, lekker moe en vooral uitgewaaidfijn dat t wandelen leuk was ondanks de wind.
danielle1980 schreef:Oh wat leuk! Ik voel me vereerd! Ik vond haar trouwens ook ontzettend lief. En ik vond haar er zeer mooi uitzien. Echt een mooie en trotse moeder
fijn dat t wandelen leuk was ondanks de wind
wel grappig trouwens dat essie je gelijk leuk vond,
zo is ze normaal niet bij iemand die ze nog nooit gezien heeft![]()
JaDi74 schreef: Tja ik heb het hele verhaal weer even bij gelezen. Wat een toestanden allemaal zeg. Nou ik vind dat je het goed doet hoor! en ik zou me ook zorgen maken als het met mijn hond niet goed ging.bedankt
Tips hebben we helaas niet maar we willen jullie allemaal wel een dikke knuffel geven om jullie sterkte te wensen.
Veel liefs,
Jacqueline en een poot van Cujo